03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

לשאלות צרו עימנו קשר

לשאלות צרו עמנו קשר

     

    טיול תמריץ לויאטנם

    חברות רבות נוהגות לערוך תחרויות בין העובדים על מנת להעלות את המוטיבציה, המכירות בחברה ואפילו סתם בשביל האדרנלין. לרוב, בתחרויות מסוג זה, הזוכה הגדול יקבל טיול לחו”ל במתנה – טיול תמריץ. ואיזה טיול יסקרן, יאתגר וימריץ את העובדים להתאמץ, יותר מאשר טיול ייחודי לויאטנם המרגשת?

    טיול תמריץ גם יכול לעזור בגיבוש צוות העובדים והגברת נאמנותם לחברה, שכן מי ירצה לעזוב חברה שמפנקת כל כך בגדול?

    אז איך מרכיבים טיול תמריץ מרתק ומסעיר לוייטנאם, טיול שימריץ את העובדים לגייס, למכור, להתגבש, ולתת הרבה יותר מעצמם? כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו ביוניק וייטנאם מאמינים, כי טיול תמריץ לוייטנאם צריך להעניק לעובדים שלכם חווייה וייטנאמית בלתי נשכחת. אך לא פחות חשוב מכך, הוא גם צריך להגשים את המטרות האירגוניות והעסקיות שהחברה שלכם מעונינת לקדם באמצעות הטיול.

    לכן אנחנו מפעילים מחלקה מיוחדת שמתמחה אך ורק בטיולי תמריץ לוייטנאם. על צוות המחלקה נמנים המדריכים הכי בכירים שלנו לוייטנאם וסמנכ”ל השיווק שלנו. אנחנו ניפגש איתכם ונשמע מכם אילו חוויות אתם רוצים להעניק לעובדים בטיול, ואילו מטרות עסקיות חשוב לכם לקדם. לאחר שנפגשנו, דברנו והכרנו אתכם, נבנה עבורכם טיול תמריץ מרתק לוייטנאם. צוות המדריכים שלנו יבחר עבורכם מדריך מצוין, מסלולים מסקרנים, מלונות אטרקטיביים, בילויים מסעירים ומסעדות פשוט מעולות, תוך הקפדה שהיעדים העסקיים של החברה יקודמו באמצעות הטיול – עד האחרון שבהם.

    טיול תמריץ לוייטנאם נתפס כמו משהו שיידרוש מכם להשקיע הרבה זמן ומחשבה, אבל זה לא חייב להיות כך. אנחנו נשקיע את כל הזמן והמחשבה במקומכם. נעשה את כל התיכנונים וההזמנות לפני הטיול ונדאג לכל התיאומים הדרושים במהלכו. אתם לא תצטרכו לדאוג לכלום. כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק לקחת את המזוודות, לשנן כמה מילים בווייטנאמית, ולהצטרף לצוות העובדים שמחכה לכם נרגש על המטוס.

    טיולי התמריץ מורכבים באופן פרטני לכל גוף וחברה. הטיולים המופיעים בהמשך הינם להמחשה בלבד.

    לשאלות צרו עמנו קשר

    טיול בוייטנאם קמבודיה ולאוס

    טיול בוייטנאם קמבודיה ולאוס

    19 ימים | ניתן להתאמה אישית
    המקדשים העתיקים, הערים השוקקות, השבטים המקומיים ואתרי הטבע המופלאים של וייטנאם, לאוס וקמבודיה.

    לשאלות צרו עמנו קשר

       

      תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
      טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
      קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
      תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
      חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
      תמי לוסקי
      .