03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

מפרץ הא לונג (Ha Long Bay)

 

3

מפרץ הא לונג, השוכן בצפון ויאטנם במרחק 160 ק”מ מהאנוי, הוא אתר התיירות המפורסם ביותר בויאטנם, ואף זכה לתואר “אחד משבעת פלאי עולם”. המפרץ מורכב מכ- 3,000 איים קטנים המזדקרים לגובה רב כמו צוקים גבוהים. לכל צוק צורה מרהיבה משלו, ממש כאילו יצרו אותו במטה קסם, והתמונה הכוללת של מפרץ הא לונג היא של אלפי צוקים הפורצים מתוך הים בשלל צורות מכושפות.

הצוקים של הא לונג ביי עשויים מאבן גיר ומסלעי דולומיט. מי הגשמים שירדו והרוחות שנשבו באזור שחקו וליטשו את האבנים והסלעים במשך מיליוני שנים והם שייצרו את הצוקים, על כל צורותיהן המרהיבות. המים והרוח חצבו גם מערות גיר, איים, לגונות ומפרצים ציוריים קטנים לאורך הא לונג ביי.

לצד ההסבר המדעי, לוייטנאמים הסבר משלהם לסיבה שבגללה נוצרו האיים. הסבר זה חוזר אחורה לימי העימותים שבין סין לויאטנם. הסינים עמדו לפלוש לויאטנם ועוררו עליהם את זעמם של האלים. האלים הזעיקו לאזור דרקון ענק על מנת שייגן על תושבי ויאטנם. הדרקון ירד בסערה מההרים ובאיבחה אחת של זנבו הגדול חצב באיים והעניק להם אלפי צורות “משוגעות”.

שטחו של הא לונג ביי כ-1,500 קמ”ר ואלפי האיים שלו מתפרשים על פני השטח העצום ומגיעים עד לים סין הדרומי. הא לונג סיטי היא העיר הגדולה באזור המפרץ. העיר מחולקת לשניים: חציה מצוי על היבשה וחציה השני מצוי על אי.

הדרך המקובלת לטייל בהא לונג ביי היא באמצעות שייט בספינה או בסירות קטנות יותר. מפליגים בין האיים, עוצרים באתרים מרכזיים ויורדים לסייר בהם. שייט כזה נמשך בין יום אחד למספר ימים.

 

אתרים תיירותיים מרכזיים בהא לונג ביי:

מערת הנטיפים (Dong Thien Cung)

מערת נטיפים גדולה ויפיפיה, הנמצאת באי דאו גו ומושכת אליה מטיילים רבים מדי שנה.


האי קאט בה (
Cat Ba)
משמש כאתר נופש. יש בו טבע פראי, צמחייה מעניינת ושפע של חיות בר, לצד חופים ציוריים, מסעדות בדרגה גבוה ובתי מלון. באי מצוי פארק לאומי (Cat Ba National Park) בו ניתן להנות מהצמחיה ומבעלי החיים.


האי טון צ’או (
Tuan Chau)

האי הוא אתר תיירות מבוקש. החוף שבו יפיפה ומלבד מסעדות ובתי קפה יוקרתיים הוא מציע למטייל הרבה פעילויות נופש אטרקטיביות כדוגמת מופעים של כלבי ים ודולפינים.


מערת ההפתעה (
Surprise Cave)

מדובר באחת המערות הגדולות בהא לונג ביי בעלת צורה יחודית וחללים גדולים.


אי הקופים (
Monkey Island)

אי תיירותי שקיבל את שמו מקבוצות הקופים הרבות החיות בו. האי מציע נוף מרשים, שבילי הליכה שלווים ולהקות גדולות של קופים שמסתובבות בחופשיות בין המטיילים.


האי טיטופ (
Titop Island)
פסגת האי מזמנת למטייל תצפית מרהיבה על נופי המפרץ.


הר באי תו (
Bài Thơ Mountain)

נקודת תצפית מרהיבה נוספת על הים והאיים.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.6/5 - (16 votes)