03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הו צ’י מין סיטי – סייגון

הו צ’י מין סיטי, שנקראה בעבר סייגון, היא העיר הגדולה ביותר בוייטנאם ונחשבת למרכז העסקי והפיננסי של המדינה. הו צ’י מין סיטי, השוכנת בדרום וייטנאם באזור הדלתא של נהר המקונג, צופנת בחובה היסטוריה פוליטית ותרבותית מרתקת בת מאות שנים. תחילה חיו באזור בני החמר (The Khmers), עד שהמקום נכבש על-ידי העם הוייטנאמי במאה ה-17. הצרפתים כבשו את העיר במאה ה-19, ובנו בה מבנים ארכיטקטונים הדורים ושדרות רחבות ידיים הקיימים עד היום, ומעניקים לעיר מראה צרפתי-קולוניאלי. בשיאה של מלחמת וייטנאם בשנת 1969 מנתה העיר 4.5 מיליון תושבים, אשר פונו כולם, כאשר סייגון ואיתה דרום וייטנאם כולה הובסו על ידי צפון וייטנאם ב-1975.

Ho Chi Minh City is a sunny day underneath Notre Dame buildings over a hundred years old, so far is the high-rise buildings for the economic development of Vietnam today

כיום מונה אוכלוסיית העיר יותר מ-8 מיליון תושבים, ושמה שונה להו צ’י מין סיטי, על שם אבי וייטנאם המודרנית, הו צ’י מין. הו צ’י מין סיטי היא אתר תיירות פופולארי הודות לתרבות המרתקת, הארכיטקטורה הצרפתית הקלאסית, גורדי השחקים הנוצצים והמקדשים הבודהיסטים בעלי המראה האוריינטלי האופייני. העיר שוקקת חיים וזהו חלק מקסמה הייחודי. התנועה ברחובות ובכבישים צפופה וסואנת עקב ריבוי הרכבים, האופנועים ורוכבי האופניים. העיר ניהנת מחיי לילה נוצצים במיוחד: בארים עדכניים, מסעדות יוקרה המציעות מאכלים מממיטב המטבח הצרפתי, הסיני, והמטבח הוייטנאמי המקומי ועוד.

 הרכבנו עבורכם רשימה של האטרקציות התיירותיות המרכזיות שיש לעיר התוססת והססגונית הזו להציע.

 

אטרקציות תיירותיות מרכזיות בהו צ’י מין סיטי

  1. מנהרות קו צ’י (Cu Chi Tunnels)

האתר מצוי במרחק של כ-35 ק”מ מחוץ להו צ’י מין סיטי. רשת של מנהרות תת קרקעיות באורך של 120 ק”מ, אשר נחפרו ע”י אנשי הויטקונג בזמן מלחמת וייטנאם. המנהרות שימשו כעמדות לחימה חבויות ומוגנות וכמחסני תחמושת ומזון, ואף הוקמו בהן מבני מגורים ובתי חולים. במקום מתקיימים סיורים מודרכים באנגלית. המבקרים באתר יכולים לזחול דרך מערכת המנהרות, פעילות המעבירה בצורה חזקה את האווירה המטלטלת של המקום.

 

  1. בניין הדואר הישן (Central Post Office)

בניין הדואר הישן הוא אחת מפניני הארכיטקטורה הקולוניאלית שהותיר השלטון הצרפתי בעיר. הבניין, השוכן במרכז העיר בסמוך לקתדרלת נוטרדם, הוא יצירה של האדריכל הצרפתי הנודע גוסטב אייפל, בונה מגדל אייפל. הסיור בבנין – על חלונותיו המקומרים, אריחי השיש המהודרים ותאי הטלפון העתיקים שלו – מעניק למבקר את האפשרות לדמיין את החיים בוייטנאם בימי שלטון האימפריה הקולוניאלית הצרפתית. המבנה נבנה בין השנים 1886-1891, והוא ככל הנראה בית הדואר המפואר ביותר בדרום מזרח אסיה.

 

  1. קתדראלת נוטרדם

קתדרלת נוטרדם שוכנת ברובע הקולוניאלי של הו צ’י מין סיטי, ליד בניין הדואר הישן, ומהווה אף היא שריד מפואר לשנים של שלטון צרפתי במדינה. הקתדרלה בנויה מלבנים אדומות ולה שני עמודי פעמונים עשויים ברונזה, המתנשאים לגובה של  60 מטר. בחזית הכנסיה ניצב פסל יפיפה של מריה הקדושה. מרבית חומרי הבניין ששימשו להקמת הכנסיה יובאו במיוחד מצרפת, והמבנה נושא מאפיינים רבים האופייניים לארכיטקטורה הצרפתית של המאה ה-19.

 

  1. מקדש קאו דאי (Cao Dai Temple)

מקדש קאו דאי המשמש כמרכז הרוחני של בני דת הקודאיזם, דת המשלבת בתוכה יסודות רוחניים ופולחניים הלקוחים משלוש דתות: הבודהיזם, הקונפוציוניזם והנצרות. מסיבה זו דמויות מרכזיות בדתות אלה ובדתות נוספות זוכות לייצוג במקדש קאו דאי. המבקרים במקדש מורשים להיות נוכחים בתפילות ובטקסים הייחודיים המתקיימים במקום. מאות המאמינים המתפללים במקדש עוטים לגופם גלימות לבנות ארוכות.

 

  1. מוזיאון שרידי המלחמה (War Remnants Museum)

מוזיאון שרידי המלחמה מגולל בעזרת מוצגים ותמונות את סיפור מלחמת וייטנאם ואת השפעת המלחמה על האוכלוסיה האזרחית המקומית. בין המוצגים ניתן למצוא אמצעי לחימה שהיו בשימוש במהלך המלחמה, כלובים שבהם הוחזקו שבויי מלחמה, גיליוטינה ששימשה כאמצעי להוצאה להורג בידי ממשלת דרום וייטנאם, ותמונות קשות של תוצאות ההפצצות בזמן המלחמה . רבים מהמוצגים והתמונות קשים לצפייה והמוזיאון מותיר במבקרים רושם עמוק.

 

  1. ארמון האיחוד (Reunification Palace)

ארמון האיחוד הוקם בשנות ה-60 במטרה לשמש ארמון נשיאותי עבור השלטון בדרום וייטנאם. עם זאת ב-1975, הצליח טנק של צפון וייטנאם לעלות על הארמון, ואירוע זה סימן את נפילתה הרישמית של סייגון לידי שלטון הצפון. הארמון על תכולתו נשמרו ממש כפי שהיו ביום נפילתם, והטנק שפרץ פנימה ניצב בסמוך לארמון.

Reunification Palace in Ho Chi Minh City, Vietnam.

 

  1. מקדש Thuem Hau

המקדש נבנה במאה ה-19 לכבודה של טיאן הויי, הגבירה של הים. המראה החיצוני של המקדש רחוק מלהרשים אך לנכנסים פנימה צפויה הפתעה. מקדש מרהיב ביופיו, אומנות הגילוף במיטבה וכן פסלים יפיפיים, כמיטב המסורת האומנותית של המזרח הרחוק.  המקדש ממוקם בקרבת הרובע הסיני של הו צ’י מין סיטי.

 

  1. מוזיאון הו צ’י מין

המוזיאון מוקדש כולו לאבי האומה הוייטנאמית המאוחדת, הו צ’י מין, ומציג לקהל את סיפור חייו ואת מאבקו למען אופיה הקומוניסטי של וייטנאם. המוזיאון פתוח בין השעות 07:30 ל-17:00.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.8/5 - (6 votes)