03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

אזור דאלאת – Da lat

 

דה לאט היא עיר בדרום וייטנאם, בירת מחוז לאם דונג. העיר ממוקמת בגובה של 1,500 מטרים מעל פני הים,

דה לאט היא עיר בדרום וייטנאם, בירת מחוז לאם דונג. העיר ממוקמת בגובה של 1,500 מטרים מעל פני הים,

העיר דאלאת, השוכנת בדרום וייטנאם צפונית להו צ’י מין סיטי (סייגון), נחשבת לעיר הכי רומנטית במדינה וליעד מועדף עבור זוגות החוגגים את ירח הדבש שלהם. הנוף באזור דאלאת סוחף  ושונה מאוד מהנופים שתראו בחלקים אחרים בוייטנאם. העיר מוקפת בהרים גבוהים, יערות אורן, אגמים, מפלים, שדות וכפרים קטנים בהם מתגוררים שבטים וקבוצות אתניות שונות.

העיר עצמה בנויה בסגנון מתקתק מעט וברבים מהאתרים בה ניכר המאמץ לשוות למקום נופך רומנטי. מזג האוויר בדאלאת –  המתנשאת לגובה של 1,500 מטרים – קריר ונוח למדי במרבית חודשי השנה והיא מהווה אתר נופש המושך אליו מטיילים (תיירים ומקומיים), המבקשים הפוגה מתנאי החום והלחות השוררים במקומות רבים במדינה. בין החודשים נובמבר-אפריל יבש ובין החודשים מאי-אוקטובר גשום יחסית.

אטרקציות תיירותיות בדאלאת

בדאלאת יש מספר אתרים מהנים למטיילים, אשר רובם הגדול בעלי אופי רומנטי. האתרים המעניינים יותר נמצאים בעיקר מחוץ לעיר דאלאת, ומומלץ להעדיף אותם דווקא. לאלה מכם שיתעקשו להקדיש זמן גם לאתרים שבתוך דאלאת, אנחנו ממליצים על המקומות הבאים.

 

אגם סואן הואנג

אגם סואן הואנג, שבמרכז דאלאת, הוא מקום פינת חמד, המושכת אליה מטיילים רבים, הנהנים לטייל בקרבתו ברגל, באופניים או אפילו לשכור כירכרה לטיול רומנטי. ניתן גם לשוט באגם בסירה.

 

אגם האנחות

אגם האנחות היפה משמש תפאורה רומנטית עבור זוגות אוהבים רבים הנופשים בדאלאת. האגם מציע פעילויות מהנות שונות כדוגמת רכיבה על סוסים ושייט רומנטי בסירה.

 

“הבית המשוגע” (Crazy House)

“הבית המשוגע” הפך מזמן לאטרקציה לתיירים. כל חדר מחדריו מעוצב בצורה בעלת אופי ביזארי. חלק מהחדרים מעוצבים כמו מערות, אחרים דומים לחיה מסויימת, לרשת סבוכה של קורי עכביש ועוד. חובבי הז’אנר, שאינם מסתפקים בביקור קצר במקום, יכולים לשכור חדר ללילה בעלות של כ-20 דולר.

"הבית המשוגע" - דלאת, ויאטנם

“הבית המשוגע” – דלאת, ויאטנם

 

אטרקציות תיירות באזור דאלאת

כאמור, המקומות היותר יפים ומיוחדים מצויים מחוץ לדאלאת. בחרנו עבורכם מבחר אטרקציות  מרכזיות המוצעות למטיילים באזור דאלאת.

 

טיפוס על הר לאנג ביאנג (Lang Biang)

הר לאנג ביאנג, שנקרא גם הר לאם ביאן, שוכן במרחק של כ-12 ק”מ מדאלאת. להר שתי פסגות, האחת מתנשאת לגובה של כ-2,170 מטרים והשניה בגובה כ- 2,290 מטרים. ההר מושך אליו מטיילים רבים מדי שנה והדרך המובילה אל שתי הפסגות רצופה בנופים מרהיבים. מדובר בטיפוס בדרגת קושי בינונית אשר הופכת לדרגה בינונית-קשה בחלקים מסוימים מהדרך. מתחילים לטפס אל ההר מנקודת המוצא, שגובהה כ-1,470 מטרים, הממוקמת בסמוך לכפר לאת. הטיפוס לפסגה הראשונה אורך בין שעתיים לשלוש שעות והדרך לפסגה השניה אורכת כשעה עד שעתיים נוספות. בתחילת המסלול ממתינים רכבים, ומי שמעוניין יכול להגיע לפסגה הראשונה ברכב. הר לאנג ביאנג מציע למטייל מבחר פעילויות נופש: צניחה עם מצנחי רחיפה מפסגת ההר, רכיבה על סוסים, קמפינג במקום ועוד. ניתן להגיע למרגלות ההר באוטובוס, במונית או באופנוע. ניתן לטפס על ההר באופן עצמאי או במסגרת טיול מאורגן – אותו ניתן להזמין בסוכניות התיירות השונות.

 

אירוח ולינה בכפרי הסביבה

הכפרים הקטנים השוכנים בקרבתה של דאלאת מעניקים למטייל הזדמנות להתוודע לאורח החיים ולמנהגים המעניינים של השבטים והקבוצות האתניות השונות המתגוררות באזור. בני המקום מנהלים אורח חיים צנוע, מתפרנסים מחקלאות וממלאכות מסורתיות, שהיו נהוגות בתקופות מוקדמות יותר, עד שלעתים נדמה  כי הזמן בכפרים אלה  עמד מלכת. ביקור בכפרים אלה, סיור בשדות הירוקים, היכרות עם התושבים, אירוח בבתי משפחות ואפילו לינה בבתים – כל אלה יספקו לתייר חוויה מרתקת והיכרות עם צורת החיים הכפרית הטיפוסית המתקיימת באזור. אחד מהכפרים המומלצים לביקור, כולל לינה, הוא הכפר לאט (Lat Village), המצוי למרגלות הר לאנג ביאנג.

 

מפל דטנלה (Datanla Waterfall)

מפל דטנלה נמצא מעט דרומית לדאלאת, בסמוך לכניסה הדרומית של העיר. מדובר באזור שבו מצויים מספר מפלים יפים במיוחד. מלבד הצפיה במפלים יש במקום פעילויות נוספות: סנפלינג, רכבל ואפילו רכבת הרים.

 

מפלי פונגור (Pongour Falls)

מפלי פונגור נמצאים במרחק של כ-50 ק”מ מדאלאת. המים במפלים ניתכים מטה מגובה של כ-30 מטרים לאורך שבע מדרגות. בחודש ינואר מתקיים במקום פסטיבל תוסס, במסגרתו תושבים ואף תיירים מנסים את מזלם בטיפוס על פני כל שבע המדרגות של המפל, במטרה להעפיל אל הפסגה.

אגם טויין לאם (Tuyen Lam)

אגם טויין לאם שוכן למרגלות הר ויי היפה, במרחק כ-5 ק”מ דרומית לדאלאת. הנהר והנוף מסביב מרהיבים ממש, ומאוד מומלץ לבקר במקום.

 

מפלי הפיל (Elephant Falls,  Lieng Rewoa Waterfall)

מפלי הפיל מצויים במרחק של כ-30 ק”מ מדרום לדאלאת. מפלים אלה מתויירים פחות אך מי שיתאמץ וירחיק להגיע יהנה מהאווירה השלווה והנינוחה האופפת את המקום ויוכל גם לבקר בפגודת לין אן טו (Linh An Tu Pagoda) היפה, הנמצאת קרוב למפלים.

"מפלי הפיל", דאלאת, ויאטנם

מפל קם לי (Cam Ly Falls)

האווירה במפל קם לי תיירותית מאוד. באתר מתקיים הפנינג ססגוני – צעירים בתלבושות קאובוי וייטנאמיות מסתובבים בין המבקרים, מאפשרים להם להצטלם עימם, ותורמים לאווירת הקרנבל במקום.

 

מפל דאמברי (Dambri Falls)

מפל דאמברי שוכן במרחק של כ-80 ק”מ מדאלאת. מדובר במפל הגבוה ביותר מבין מפלי האזור, והביקור בו מותיר במטייל רושם עז באשר לעוצמתו ויופיו של הטבע.

 

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (4 votes)