03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

אטרקציות למשפחות בוויטנאם

טיול עם המשפחה הוא תמיד חוויה משפחתית מגבשת ובלתי נשכחת, אך לפעמים לא יודעים איך להתאים את הפעילויות כך שכל בן משפחה ימצא בה עניין.
ריכזנו עבורכם רשימה של כמה אטרקציות שכל בני המשפחה יהנו מהן. תהנו!

 

פארק שעשועים סוי טיאן (suoi tien theme park) בסייגון

Suoi Tien Amusement Park,7 Jan 2014 at Ho Chi Minh City in Vietnam, Saigon

פארק מים ושעשועים, משהו כמו דיסנילנד פוגש את הבודהיזם. במקום לפגוש את מיקי מאוס, תוכלו לראות פסלים ענקיים של דרקונים, חדי קרן ועוד חיות קדושות, בהתאם לפולקלור ולהיסטוריה המקומית.
בנוסף, תוכלו למצוא שם גם את ממלכת התנינים, אגם בו מאות תנינים המחכים שהמבקרים יאכילו אותם, חוף ים מלאכותי ומתקנים רבים כמו מכוניות מתנגשות ומגלשות מים.
בתקופות מסוימות בשנה אף מתקיימים בפארק פסטיבלים ואירועים שונים.
מתאים לכל המשפחה.
כתובת- Tan Phu Ward, Dist. 9

 

 פארק שעשועים וינפרל (vinpearl land amusment park) בנה טרנג

Carousel on the island

מתחם ענק הכולל פארק שעשועים, פארק מים ואקווריום ענקי המכיל בתוכו יותר מ-300 יצורים מימיים שונים ומיוחדים, כל זאת בצמידות לקניון מרשים וכפר נופש יוקרתי. בנוסף לאטרקציות השגרתיות שניתן למצוא בפארק שעשועים, כמו רכבות הרים וקרוסלות, במקום ישנם גם ארבעה אולמות קולנוע ענקיים, מגלשות אקסטרים, חדרי קריוקי ואפילו חוף ים בו תוכלו לעבוד על השיזוף כשהילדים משחקים בחול.
מתאים לכל המשפחה
כתובת- ‪Hon Tre island‬ | Vinh Nguyen

 

פארק המים הו טאי ( ho tay water park) בהאנוי

פארק מים עם מגוון מגלשות בגבהים שונים, בריכות מותאמות לילדים, בריכת גלים ועוד. גם אלה בלי חשק להירטב ימצאו שם מה לעשות, כמו  רכבת הרים, מכוניות מתנגשות, או לקחת סיבוב בגלגל ענק וליהנות מהנוף של האנוי בשיא תפארתו. בנוסף תוכלו למצוא שם משחקיית מחשב, מתקנים לפעוטות, מרכז ספורט ועוד.
מתאים לכל המשפחה
כתובת – ‪Tay Ho District‬, האנוי,‎ ויטנאם (לשעבר 614 Lac Long Quan Streett)

 

 

יום בדאלאת

Hang Nga Crazy House, Biệt thự Hằng Nga, Da Lat

העיר דאלאת הקסומה שוכנת בדרום ויאטנם, ואם אתם מזדמנים לאזור, יש מגוון פעילויות מהנות המתאימות לכל בני המשפחה. במרכז העיר שוכן סואן הואנג, אגם מלאכותי רחב, ומסביבו תוכלו למצוא שפע פעילויות, כמו שייט בסירות פדלים, כרכרה רתומה על סוסים, טיולי אופניים ועוד. בחלקו הצפוני של האגם תוכלו למצוא את גן הפרחים, שמדי שנתיים מתקיים בו פסטיבל פרחים ססגוני ומיוחד, אך גם אם פספסתם אותו, עדיין שווה לבקר בגן.
עוד תוכלו למצוא בדאלאת זה את הבית המשוגע, מבנה מיוחד עם חדרים בצורת מערות, חיות ועוד. אפילו אפשר ללון שם בחדרים, אם תחפצו בכך. בסמוך לבית המשוגע נמצא ארמון הקיץ של באו דאי, בו מוצגים פריטים מיוחדים של משפחת המלוכה.

 

תיאטרון בובות על המים בהאנוי

Wooden dolls of the water theatre in Hanoi in Vietnam

 

מי שמחפש פעילות תרבותית ורגועה יותר ימצא את מבוקשו בתיאטרון בובות על המים בהאנוי.  מדובר בהופעה מיוחדת במינה. במחיר נמוך ובלי השקעת זמן תוכלו ליהנות מחווית תרבות ויאטנמית מיוחדת. המופע מלווה בשירה ונגינה ויאטנמית מסורתית בלייב, מתרחש כמה פעמים ביום, אורך כשעה, וכולם ימצאו בו הנאה.
מתאים לכל המשפחה
כתובת – אגם הואן קיאם, הפינה הצפון-מזרחית

שייט על דלתת המקונג

vietnam-1139411_1920

עוד פעילות המתאימה לטווח רחב של גילאים היא שייט, ואם כבר שייט, אז למה לא במקום מדהים כמו נהר המקונג? נהר המקונג, שמתחיל בטיבט, נמשך לאורך 4,500 קילומטר, עד שמגיע לדלתא. בנוסף לשייט עצמו, תוכלו ליהנות מהנופים הקסומים הסובבים אתכם, שדות האורז המרהיבים ביופיים וכפרים ציוריים, ותוכלו אף לעשות קצת שופינג בשווקים הצפים ששטים על פני הנהר. באזור קיימים גם בתי חרושת עתיקים ומיוחדים, ואפילו בית חרושת לממתקים. בכל זאת, ילדים.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (10 votes)