03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

ארכיטקטורה צרפתית בויאטנם

 

City people's committee building built in French domination, Hochiminh city, Vietnam

 

ויאטנם היתה נתונה תחת שלטון צרפתי קולוניאלי במשך שנים רבות, והדבר ניכר בה מאוד. השפעת הארכיטקטורה הצרפתית, כמו גם השפעת הקולינריה הצרפתית, בולטת מאוד בוויאטנם. בוודאי בערים גדולות ומרכזיות כמו האנוי וסייגון, אך גם בעיירות קטנות ובאזורי ספר.
ריכזנו עבורכם רשימה של מיטב הארכיטקטורה הצרפתית המפארת את ויאטנם. תהנו!

 

קתדרלת נוטרדאם, סייגון, דרום וייטנאם

 

 

קתדרלת נוטרדאם היא אחת מהסמלים הבולטים של השלטון הצרפתי בוייטנאם. היא ממוקמת ברובע הקולוניאלי של סייגון. למבנה המפואר מאפיינים רבים של הארכיטקטורה הצרפתית של המאה ה-19. לקתדרלה שני עמודי פעמונים מברונזה, המזדקרים לגובה של כ-60 מטר. הקתדרלה עצמה בנויה מלבנים אדומות. בחזית ממוקם פסל עדין של מריה הקדושה, אמו של ישו. הקתדרלה מזכירה לרבים את מראהה של קתדרלת נוטרדאם הפריזאית – הידועה כאחת מיצירות המופת הארכיטקטוניות המרהיבות ביותר כיום.

 

בניין הדואר הישן, סייגון, דרום וייטנאם

 

Saigon Central Post Office in Ho Chi Mihn City, Vietnam

 

עוד שריד יפיפה של השלטון הצרפתי הוא בניין הדואר המרכזי של סייגון. הבניין ממוקם במרכז סייגון, קרוב לקתדרלת נוטרדאם. הבניין תוכנן על-ידי לא אחר מאשר האדריכל הצרפתי הנודע גוסטב אייפל, אשר בנה את מגדל אייפל. הקמת המבנה הושלמה בשנת 1891, והוא נחשב לבית הדואר ההדור והמרהיב ביותר בכל דרום מזרח אסיה. בניין הדואר מתהדר באריחי שיש יפיפיים ובחלונות מקומרים גדולים, וכל פרט בו הוא פשוט מלאכת מחשבת. הסיור בבניין נותן למבקר מושג מסוים באשר לתפיסה העיצובית הצרפתית של המאה ה-19, ובאשר לחיים בוייטנאם בימי השלטון הקולוניאלי.

 

הארמון הנשיאותי, האנוי, צפון וייטנאם

 

הארמון-הנשיאותי

 

הארמון הנשיאותי של האנוי הוא עוד אחד מפירות השלטון הצרפתי בוייטנאם. בנייתו החלה בשנת 1900 והסתיימה 6 שנים מאוחר יותר. הארמון בנוי בסגנון הצרפתי הקולוניאלי, אשר היה נהוג באותה תקופה. עם הקמתו שימש הארמון את המושל הכללי הצרפתי של הודו-סין. אולם כיום הוא משמש בעיקר לאירוח ראשי מדינה זרים ואורחים רמי דרג זרים אחרים המבקרים בהאנוי.

 

בניין האופרה של האנוי, צפון וייטנאם

 

Timelapse of Hanoi Opera House Vietnam

 

בית האופרה של האנוי הוא עוד שריד מפואר שהותיר אחריו הקולוניאליזם הצרפתי,  וגם הוא, כמו יתר המבנים הצרפתיים, מלא בפיתוחים עדינים, כיפות יפות וכולו אומר הדר מלכותי. הבניין, שהוקם בשנת 1911, נחשב למבנה התרבות הגדול ביותר בוייטנאם.

 

העיר העתיקה של האנוי, צפון וייטנאם

כאמור, הארכיטקטורה הצרפתית השאירה את חותמה על האנוי וההשפעה הצרפתית ניכרת מאוד גם בעיר העתיקה של האנוי. הסגנון הקולוניאלי הצרפתי הוא אחד משלושה סגנונות עיצוב הבולטים מאוד באזור זה של האנוי. סגנון זה מורגש בכל פינה, עד שההליכה בסמטאות הציוריות וברחובות הצרים של העיר העתיקה של האנוי, מותירה לא אחת תחושה של הליכה ברחובות הקטנים והמפותלים של ערים מרכזיות בצרפת.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.8/5 - (6 votes)