03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הקולינריה הווייטנאמית ומרק פו המפורסם

אחת ההפתעות המענגות ביותר אשר מצפה למטיילים בווייטנאם היא הקולינריה המקומית, ומעטות המדינות שיכולות להתחרות במטבח עשיר, מורכב ומעודן כמו זה של וייטנאם.

ארבעה טעמים מאפיינים את הבישול באזור המקונג – מתוק, חמוץ, מלוח וחריף – והשילוב בין טעמים מודגשים וברורים אלו מפיק מאכלים שטעמם עולה על כל דמיון. הבישול הווייטנאמי מצטיין במיוחד באיזון נהדר בין טעמים אלו כמעט בכל מנה ועושה זאת בדיוק ובעדינות מופלאה. מלבד זאת, הוא משלב לא רק טעמים שונים ולעיתים מנוגדים אלא גם מרקמים שונים: רכים ונימוחים (אטריות), נגיסים (ירקות מטוגנים) ופריכים (נבטים, בוטנים).

אולי בשל השפעת הנזירים הבודהיסטים, לבישול הצמחוני ובעיקר לירקות יש מקום של כבוד במטבח הווייטנאמי. לא משנה איזו מנה תזמינו – מרק, אורז מטוגן או מנת אטריות – תמיד תקבלו יחד עם המנה גם ערימה ענקית של עלים ירוקים טריים (בעיקר חסה ונענע, ומגוון עשבים אופייניים לאזור כמו: כוסברה, בזיליקום, בצל ירוק ועוד) שמוסיפים רעננות והופכים את המנה קלילה.

מנת הדגל של המטבח הווייטנאמי היא מרק פו  (Phở)- מרק האטריות המפורסם ואחת ממנות אוכל הרחוב הפופולריות ביותר. יש לה הרבה גרסאות וגם שמות שונים, בהתאם לאזור בו תאכלו אותה בווייטנאם.

אפשר לאכול אותה במשך כל שעות היום אבל היא פופולרית במיוחד בקרב המקומיים דווקא בשעות הבוקר המוקדמות כאשר אלפים מהם יושבים על שרפרפים נמוכים בדוכני הרחוב ופותחים את יומם  בקערת מרק אטריות אורז מהבילה עתירת מרכיבים, טעמים וניחוחות.

למעשה, זהו ציר מרק מעצמות ונתחי בשר שבושלו שעות ארוכות ועל כן עתיר בטעמים עמוקים אליהם הוספו שלל תבלינים דומיננטיים שמוסיפים ארומות מופלאות למרק: קינמון, כוכב אניס, ג’ינג’ר, זרעי כוסברה, ציפורן ועוד. בעת ההגשה עורמים בקערה גבעה קטנה של עשבי תיבול ירוקים טריים ואטריות אורז רחבות ועליהם יוצקים את המרק הלוהט.

זו אחת הדרכים הטובות, המעוררות והבריאות לפתוח את היום שלכם בווייטנאם במסורת רבת שנים שתשאיר אתכם שבעים וחייכנים…

 

 

לשאלות צרו עמנו קשר

ליוניק ויאטנם שאפו על הכל - ארגון מופתי, מדריך מצוין, קבוצה נהדרת. אנחנו מטיילים לא מעט, וזה אחד הטיולים הטובים ביותר שעשינו. נמליץ בחום!
יצאתי להרבה טיולים מאורגנים, ואתם הראיתם לי שיש דרך יותר טובה, ואם כל המדריכים שאתם מעסיקים הם כמו מיכאל שנתן תשומת לב לכל הקבוצה ולכל אחד בנפרד, אז יישר כח לכם ותמשיכו בדרך הזאת. תודה על טיול חווייתי בויאטנם וקמבודיה
תודה לכם על ההשקעה וארגון טוב של הטיול שבו כל רגע הייתה חוויה קסומה. תודה רבה רבה גם למיכאל המדריך החייכני והסבלני עם חוש ההומור שהעצמת את השמחה בטיול.

5/5 - (6 votes)