03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

חמישה דברים מעניינים לעשות בהוי אן

הוי אן, השוכנת בגדות נהר טו בון בווייטנאם וידועה גם בכינויה “עיר החייטים” בשל המתפרות המקצועיות הזולות בה, הפכה למגנט לתיירים מכל העולם בזכות העיר העתיקה, המוכרזת כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, שלל האטרקציות, החופים והתרבות המיוחדת של העם הווייטנאמי. בהוי אן תוכלו ליהנות מטיולי אופניים, ביקור במקדשים המרהיבים ושיעורי בישול ויאטנמי. כל זה מבטיח למבקרים בהוי אן חוויה מסעירה המשלבת את כל החושים. אז מה אנחנו אהבנו לעשות?

שיעור בישול – איך מכינים ארוחה וייטנאמית?
המטבח הווייטנאמי אולי לא נפוץ בארץ, אך מדובר בשילוב של מגוון תבלינים ומרכיבים מוכרים. שיעורי הבישול נחשבים לפעילות פופולארית בעיר, וכוללים ביקור בשווקים המקומיים ואיתור המרכיבים הטריים בהם תעשו שימוש, ביניהם התבלינים הריחניים שהמטבח הווייטנאמי כל כך מזוהה עמם. שף מיומן מלמד אתכם איך להכין מנות שונות, ובסופו של יום תוכלו ליהנות מסעודה איכותית מעשה ידיכם ואפילו לשחזר אותה כאשר תגיעו חזרה לארץ.

ביקור במקדשי מיי סון – אחד מאתרי המורשת הלאומיים בווייטנאם
חורבות מקדשי מיי סון, השוכנים כ-40 קילומטר מהוי אן, נחשבים לאחד מהאתרים המתויירים ביותר בווייטנאם. המקדשים, שכוללים אינספור מאפיינים הודיים בארכיטקטורה המיוחדת שלהם, מציגים את הקשר הבלתי ניתק בין שלהי התרבות הווייטנאמית לזו ההודית. מעבר לשילוב של הדת והמלוכה בווייטנאם (רבים מהמלכים כבר במאה הרביעית סגדו לאל שיווה – אל ההרס), גם מאפיינים הינדיים נוספים חדרו לכיתובים על המקדשים, וכן לדרך בה עוצבו הפסלים השונים שניתן לראות במקדשים.

Traditional pagoda in Hoi An, Vietnam

ביקור בעיר העתיקה
החנויות בהוי אן מזכירות בדבר אחד את הלילה הלבן בתל אביב: – הן פתוחות לילה שלם! ביקור בעיר העתיקה הואה מאפשר לחוש את הקשר בין העולם העתיק והתרבות הענפה של המדינה, לניסיון של ווייטנאם להתקרב לעולם המערבי המודרני דרך שילוב של פגודות עוצרות נשימה וקברים של הקיסרים הלוחשים לנו מהעבר, יחד עם שווקים תוססים מלאי כל טוב הקורצים לתייר המערבי. מאפיינים הודיים, יפנים וסיניים ניכרים בכל פינה, ויוצרים את השילוב המיוחד ההופך את הוי אן למקום קסום כל כך.

רכיבה על אופניים משולב במשקה שלא ניסיתם מעולם
דרך נפלאה לראות את הוי אן היא באמצעות רכיבה על אופניים בין האתרים השונים. העיר העתיקה מציעה מגוון רחב של מסלולים הסגורים לרכבים, אשר הופכים את הרכיבה באופניים לדרך המהירה והנוחה להגיע ממקום למקום, ובתוך כך גם משלבים את הפן הבטיחותי (מעצם העובדה שאינכם מתחרים ברכבים על הכביש). ניתן לשכור אופניים כמעט בכל מקום, ולמעשה גם חלק מהמלונות מציעים את התענוג הזה ללא תשלום.  צמאים לאחר דיווש ממושך? אחד המשקאות המרעננים ביותר שתגלו לאחר רכיבה לאורך היום הוא המשקה המיוחד העושה את החיבור האולטימטיבי בין מיץ מקנה סוכר משולב באננס רענן. חוויה שמימית לכל הדעות.

הוי-אן-1

נסו את המטבח הווייטנאמי במסעדות המקומיות – הכירו את הקאו לו – Cau LaU
אחת המנות הפופולאריות בהוי אן היא הקאו לו. שילוב של נודלס, ירקות ובשר לבן. למי ששומר כשרות נמליץ כמובן לדלג על החוויה, אך לכל מי שמעוניין לנסות טעמים חדשים – הקאו לו יכול להיות חידוש מרענן. לאחרים נמליץ לנסות מנות כמו הבון טיט – (Bun Tit) המשלב קציצות בשר עם אטריות אורז, או אם אתם אמיצים במיוחד נסו את שבלולי המים המומלצים. למי שמעוניין לנסות מספר מנות בארוחת ערב אחת – נסו לבקר באחת המסעדות שבעליהן משתייכים לבני האצולה – ומציעות טעימות של מגוון מנות מסורתיות מלוות בלבוש מסורתי (עשוי משי) בליווי הופעה חיה של התזמורת המקומית.

רוצים לסייר בין סמטאותיה הציוריות של הוי אן או ליהנות מקורס בישול? צרו קשר עם המומחים שלנו בטלפון 03-9799924
קליק קטן ואתם בדרך –> טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.7/5 - (4 votes)