03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

לואנג פראבנג- אתר מורשת עולמית של אונסק”ו

ביקור בבירתה הקודמת של לאוס, השוכנת בין נהר המקונג לנהר הקאן, משלבת היסטוריה מרתקת ואדריכלות מרשימה, חיי לילה תוססים ונוף מהפנט הסובב אותה. כל זה ועוד הוביל גם את האו”ם להחלטה להכריז על העיר כולה כמקום נדיר שיש לשמר, אתר מורשת עולמי המעניק לנו הצצה חטופה לרוחניות כפי שהייתה בעבר המדברת עם זו שבהווה. הרשו לנו לגלות לכם מעט מהמסתורין האופף את לואנג פראבנג.

Wat Chom Si

Wat Chom Si – מקדש בודהיסטי מרהיב
המקדש העתיק מציג את יכולות העיצוב המרהיבות של בני לאוס. פסגות מוזהבות של צריחים ששומרו באדיקות. המקדש בנוי על הר פו סי (Phou si) המתנשא לגובה של כ-100 מטרים, המאפשר תצפית אידיאלית על בתי העיר הצנועים, המציצים בין הצמחייה הסבוכה, ועל הנהרות מקונג (Mekong River) וקאן (Nam Khan River), המצטיינים ביופי טבעי מיוחד.

Luang Prabang National Museum

ארמון המלך שהומר למוזיאון Haw Kham – Royal Palace
בשנת 1904 נבנה ארמונו המרהיב של המלך סיסאוונג וונג (שמלך בין השנים 1905-1959), ופסל דמותו הוצב בכניסה לארמון. הארמון שהפך מאז למוזיאון, מכיל יצירות אמנות מההיסטוריה של לאוס, כמו גם פסלון בודהה מוזהב שעוצב ביד אומן, ומתנשא לגובה של 83 ס”מ. הפסלון, המכונה Pha Bang, ייחקק בזיכרונכם, אך כיום לא ניתן לצלם תמונות בתוך המוזיאון עצמו בשל קדושתו הרבה.

kuang si 

מראות טבעיים מרהיבים במפלי קואנג סי Kuang Si Waterfalls
אם אתם בלואנג פראבנג, הרשו לנו להמליץ לכם לצאת ליום טיול במפלי קואנג סי, הממוקמים דרומית לעיר, במרחק של כשעה נסיעה. המפלים המרהיבים, בין היפים ביותר ביבשת כולה, יגרמו לכם לפעור פה בתדהמה אל מול יצירת המופת של אימא טבע. בפארק בו שוכנים המפלים תוכלו לטייל בין הבריכות הרבות, בחלקן ניתן אף לרחוץ, לקבל הצצה על הדובים השחורים השוכנים במקום מבטחים לאחר שניצלו מידי הציידים, ואף לסייר בשוק המזכרות הססגוני.

luang pravang

כיצד לואנג פראבנג התפתחה מאז?
בעשורים האחרונים לואנג פראבנג זכתה להיקף השקעות רב, בדרך להתהוותה כפנינה תיירותית. התיירות הענפה הובילה לגידול עצום באוכלוסייה, נותני שירותים רבים יותר הדוברים את השפה האנגלית, ואף להגירה של שפים מכל רחבי דרום אסיה על מנת לשדרג את החוויה הגסטרונומית במקום.

 

רוצים לסייר בין המקדשים המרהיבים והטבע הבתולי של לואנג פראבנג? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (3 votes)