03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

עשר עובדות מפתיעות על וייטנאם

  • דגל הלאום נקרא בפי בני העם הווייטנאמי “הדגל האדום עם הכוכב הצהוב” והוא מיוצג בכוכב צהוב מחומש המסמל את מנהיגות המפלגה הקומוניסטית. חמשת הקודקודים מסמלים את החקלאים, הפועלים, אנשי הרוח, אנשי הצבא ובני הנוער. הרקע האדום מסמל הצלחה ומהפיכה.

    vietnam-1235921_1920

  • שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא Nguyen  (מבוטא win) אותו נושאים בגאווה כ-40% מהאוכלוסייה. זהו גם שם הלידה של הו צ’י מין, אבי האומה המפורסם, לפני שקיבל את שמו שפירושו “מביא האור”.

  • בניגוד לבקשתו לשרוף את גופתו לאחר מותו – מוצגת  גופתו החנוטה של הו צ’י מין בארון זכוכית במוזיליאום מפואר, ובכל שנה היא יוצאת לחופשת “טיפול ותחזוקה” בת 3 חודשים ברוסיה.

2

  • למרות שמקורו של עץ הקשיו הוא בברזיל, וייטנאם היא היצואנית הגדולה ביותר של אגוז הקשיו בעולם ומספקת 37% מהתצרוכת העולמית. באופן מפתיע, וייטנאם היא יצרנית הקפה השנייה בעולם אחרי ברזיל ומספקת 16% מהתצרוכת העולמית (לעומת 40% בברזיל).

    אופנוע הוא כלי התחבורה הנפוץ ביותר בווייטנאם. על פי ההערכה, כעשרים מיליון אופנועים נוסעים בכבישי וייטנאם מדי יום. ההעדפה לרכב דו גלגלי נובעת בשל המס הגבוה שמשלמים על מכונית (100-200%!) מה שהופך אותה למותרות לעשירים. רוב האוכלוסייה מעדיפה להתנייד על דו גלגלי.

  • תרופת המרפא המקומית נקראת Ruou ran והיא כוללת יין אורז באחוזי אלכוהול גבוהים בו מושרה נחש ארסי שלם. הווייטנאמיים מאמינים כי שתייה מיין הנחש יכולה לרפא כל מחלה.

  • בבתי הספר המקומיים את מקומו של הצלצול מחליף גונג מסורתי.

  • אם אתם רוצים להביע זלזול כלפי מישהו מקומי – התנועה המגונה הווייטנאמית תצריך מכם קצת יותר
    השקעה…

  • דיג לטאות מים (!) הוא אחד מהתחביבים הנפוצים בווייטנאם, והן מעדן עבור המקומיים, בייחוד עם רוטב פיקנטי. לעומת זאת את החזירים הם מגדלים כחיות מחמד.

  • וייטנאם היא המדינה היחידה שיש בה אלוהים עבור המטבח. שמו הוא Ong Tao והוא מתגורר בבית המשפחה וצופה במעשיה. לפני חג הטט, ראש השנה החדשה בווייטנאם, הוא עולה לגן העדן ומדווח לקיסר הירקן אלוהי השמיים על מעשיהם של בני המשפחה בשנה שחלפה ולמעשה משמש כסנגור המשפחה מול האלים. על פי האמונה הוא לובש גלימת מכנסיים מכיוון ששכח ללבוש את מכנסיו בדרכו חזרה ארצה.

לשאלות צרו עמנו קשר

ליוניק ויאטנם שאפו על הכל - ארגון מופתי, מדריך מצוין, קבוצה נהדרת. אנחנו מטיילים לא מעט, וזה אחד הטיולים הטובים ביותר שעשינו. נמליץ בחום!
יצאתי להרבה טיולים מאורגנים, ואתם הראיתם לי שיש דרך יותר טובה, ואם כל המדריכים שאתם מעסיקים הם כמו מיכאל שנתן תשומת לב לכל הקבוצה ולכל אחד בנפרד, אז יישר כח לכם ותמשיכו בדרך הזאת. תודה על טיול חווייתי בויאטנם וקמבודיה
תודה לכם על ההשקעה וארגון טוב של הטיול שבו כל רגע הייתה חוויה קסומה. תודה רבה רבה גם למיכאל המדריך החייכני והסבלני עם חוש ההומור שהעצמת את השמחה בטיול.

4.3/5 - (6 votes)