03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

 

קאו דאי- הדת הכי צבעונית ומסקרנת בסביבה

האם ידעת כי בווייטנאם ישנה דת חדשה יחסית שהיא שילוב עליז ומוזר בין בודהא, ישו, קונפוציוס וויקטור הוגו לצד דרקונים ונחשים צבעוניים?

הכל החל בשנת 1919 כאשר במהלך סיאנס שערך נגוֹ ואן צְ’יוּ, פקיד בשרות הקולוניאלי הצרפתי, נגלתה אליו ישות אלוהית בשם קָאוּ-דָאי (“כס עליון” ) המאחדת בהרמוניה את עיקרי שלוש הדתות העיקריות- יהדות, נצרות ואסלאם, עם שלוש הפילוסופיות הדתיות הגדולות שהגיעו מסין – בודהיזם, דאואיזם וקונפוציוניזם. לא במקרה, דמותה של הישות האלוהית מיוצגת כעין פקוחה, כזו אשר רואה ויודעת הכל…

הכת החדשה והאטרקטיבית החלה מתפשטת במהירות בדרום וייטנאם, וב-1926 היא הוכרה רשמית כדת חדשה. בשנת 1930 היא כבר מנתה למעלה מחצי מיליון מאמינים ובשני העשורים הבאים היא הצליחה לתמרן בכישרון בפוליטיקה בדרום ווייטנאם והפכה להיות מעין מדינה קטנה ואוטונומית עם צבא מקומי.

אזור טאי נין, שם הוקם מקדשה הראשי של הדת, הפך לא רק למרכז דתי, אלא גם חברתי, כלכלי ופוליטי עבור תושבי דרום ווייטנאם, ואת העין הפקוחה אפשר לראות מתנוססת מעל הרבה מקדשים קטנים באזור זה.

הביקור במקדש הראשי בטאי נין, הנמצא כמאה ק”מ מצפון-מערב להו צ’י מין סיטי, סמוך לגבול הקמבודי, הוא חוויה מרתקת במיוחד.

אולם התפילה הענק צבעוני ומצועצע במיוחד: התקרה מצוירת כרקיע תכול עם עננים, הקירות צהובים ומשולבים בהם ויטראז’ים ססגוניים, אריחי הרצפה מצוירים אף הם ועל שתי שורות של עמודי שיש ורודים מלופפים דרקוני ענק – שיכרון צבעים קטטוני שלא נפסק לרגע. בקצה האולם, מעל למזבח תלוי כדור אדיר ממדים עליו מצוירת העין הגדולה, סמל הקאו-דאי.

התיירים תופסים את מקומם ביציע אשר בקומה השנייה והאולם מתמלא במתפללים – מאות נזירים ונזירות לבושים לבן (קצת מנוחה לעיניים אחרי הצבעוניות המסמאת של המקדש) ומעט נזירים בכחול (דאואיסטי), אדום (קונפוציאני) או צהוב(בודהיסטי).

התפילות נערכות ארבע פעמים ביום ואורכות כשעה. הן משלבות מזמורים דתיים בליווי תזמורת כלי נגינה מסורתיים וביניהם דקות שקטות של מדיטציה.

 

 

 

לשאלות צרו עמנו קשר

חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.
תודה גדולה על טיול מהנה וחווייתי בויטנאם. תכנון המסלול היה מוקפד והביצוע היה מושלם. המעטפת היתה מצויינת - החל ברמת בתי המלון והרכבים ועד לאיכות הנהגים והמדריכים. התוצאה עלתה על הציפיות בכל המובנים. מומלץ בחום!!
אבי לוי
רמת גן
תודה רבה על הטיול בתפירה אישית לויטנאם וקמבודיה בתאריכים 30.4 עד 12.5. הטיול היה מעולה ונתן לנו אפשרות להנות מויטנאם וקמבודיה באופן מושלם. סיכום כללי: שלב הכנת הטיול והכנות ראשוניות היה מאוד נוח ונתן תחושה טובה. כלי הרכב ששימשו אותנו היו ברמה גבוהה תמיד נקי ועם מים, נהגים מעולים. לוח זמני הטיסות היה נוח ויעיל ואיפשר התנידות ללא לחץ (המלצה טיסת חזרה טיסת לילה ולא יום). הצוות שהיה איתנו סה"כ היה בסדר גמור גם מבחינת האנגלית וגם מבחינת היחס. החברה המקומית יצרה איתנו קשר מספר פעמים על מנת לראות שהכול תקין והיה בסדר גמור. כל בתי המלון שנבחרו היו באיכות טובה ונתנו מענה של קרבה למרכז העיר, ניקיון, ארוחת בוקר טובה ואיכותית שמאפשרת להתחיל יום טיול טוב. תוכנית טיול התוכנית כללה את כל הפנינים של ויטנאם ואפשרה לנו להנות מהכול. קמבודיה נתגלתה כפנינה שאסור לפספס. היה מאוד מוצלח גם כאן. כדאי לבקר גם בשוק המקומי אנו הספקנו זאת ליפני הטיסה מאוד מומלץ. נושאי הצילום מגוונים ומשתנים מיעד ליעד ומדהימים. יצאתי עם כל הציוד שכלל מצלמה ו-4 עדשות וטוב שכך כי הכול בא לידי שימוש. רק צריך לקחת בחשבון טיול עם 16 קילו על הגב. תודה רבה על הכול נתראה בקרוב בתכנון לטיול הבא
נמרוד ויהודית הנגבי

5/5 - (4 votes)