03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

תופעות הטבע המרהיבות ביותר בווייטנאם, קמבודיה ולאוס

וייטנאם, קמבודיה ולאוס רצופות בנופים עוצרי נשימה – רכסי הרים גבוהים, יערות ירוקים, מפלי מים לבנים, ושדות אורז ציוריים אינסופיים. מבין כל המראות ומפגני העוצמה של הטבע, בולטות להן מספר תופעות טבע מרהיבות ומסקרנות, המושכות אליהן מטיילים מכל רחבי העולם. הכנו עבורכם רשימה של תופעות הטבע המרהיבות ביותר במדינות אלו.

מפרץ הא לונג שבוייטנאם – מפרץ הא לונג, הממוקם בצפון ויאטנם, הוא אחד מתופעות הטבע היפות ביותר בעולם. המפרץ מורכב מ- 3,000 איים קטנים המזדקרים לגובה רב כמו צוקי מחודדים. לכל צוק צורה מרהיבה משלו, והתמונה הכוללת של מפרץ הא לונג היא של אלפי צוקים הפורצים מתוך הים בשלל צורות מכושפות. האיים של הא לונג ביי עשויים מאבן גיר ומסלעי דולומיט. במשך מיליוני שנים, מי הגשמים והרוחות באזור המפרץ שחקו ושייפו את הסלעים, עד שלבסוף כל צוק קיבל צורה מרהיבה משל עצמו.
 Naga Fireballs – כדורי אש בשמי לאוס – Naga Fireballs הם כדורים גדולים זוהרים שצבעם אדום, אשר עולים מתוך מיי נהר המקונג, מתרוממים מעלה לשמיים ולבסוף נעלמים מהעין ללא כל הסבר. תופעה פלאית זו נצפתה לאורך נהר המקונג, בלאוס וגם בתאילנד. עליית כדורי האש מתרחשת מדי שנה בחודש אוקטובר בלילות ירח מלא. מספר הכדורים הזוהרים נע בין עשרות בודדות למספר אלפים. לפי הדיווחים, יש כדורים שמצליחים להתרומם עד לגובה של 100 מטרים מעל למפלס מיי הנהר.

 

 

מערת העטלפים בבטאמבנג שבקמבודיה – בעיירה בטאמבנג, השוכנת במרחק של כשלוש שעות נסיעה דרומית מסיאם ריפ, מתחוללת מדי יום תופעת טבע מפתיעה. בשעות הערב המוקדמות, שורות ארוכות של מטיילים מתקבצים למרגלות הר פנום סמפו המקומי, ונושאים עיניהם כלפי מעלה. בהר שוכנת מערה חשוכה בעלת מראה קודר מעט. בסביבות השעה 18:00 מתעופפים מהמערה, בזה אחר זה, מיליוני עטלפים, וממלאים את השמיים. להקות העטלפים יוצרות יחד עננים שחורים, אותם ניתן לראות גם במרחק רב מהמקום. למרבה הפלא, יציאת העטלפים מהמערה נעשית בצורה מסודרת, דבר ההופך את התופעה לציורית ומרשימה אף יותר.

 

מערת קונג לור בקמבודיה – במחוז חמון שבדרום לאוס נמצאת מערת קונג לור, הנחשבת לאחת התופעות הגיאולוגיות המרתקות ביותר בדרום מזרח אסיה.  המערה שוכנת על נהר נאם הין בון הגדול. הנהר חודר לתוך המערה ונעלם בתוכה. זרם המים חוצה את המערה מקצה לקצה, לאורך מסלול של 7 קילומטרים, בטרם יצא שוב לאוויר הפתוח. תופעת טבע ייחודית זו מזמנת למקום תיירים רבים מדי שנה, העושים דרכם בסירה לאורך המסלול הציורי שמתווה הנהר. רוחבה של המערה הוא כ-100 מטרים.

 

טאם קוק – באזור נין בין שבצפון וייטנאם, מצוי אתר טאם קוק, בו התרחשה אחת מתופעות הטבע היפות בוייטנאם. האזור כולו ידוע בסלעי הגיר הענקיים שלו, המתנשאים לגובה רב מעל לשדות אורז מישוריים. פירוש השם טאם קוק הוא 3 מערות. סלעי הגיר של טאם קוק עוצבו במשך אלפי שנים על-ידי הרוחות ומי הגשמים. איתני הטבע חצבו במקום 3 מערות-ענק, אשר אורכן נע בין 40 ל-120 מטרים. לכל מערה צורה טבעית ייחודית משלה – דבר המדגים את כוחו של הטבע. המערות החצובות בסלע מזכירות במראן את הצוקים הגבוהים שבמפרץ הא לונג ביי,  והאתר כולו זכה מסיבה זו לכינוי “הא לונג ביי היבשתי”.

רוצים לראות בעצמכם את תופעות הטבע המרהיבות של וייטנאם, קמבודיה ולאוס? צרו קשר עם המומחים שלנו בטלפון 03-9799924
קליק קטן ואתם בדרך –> טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

ליוניק ויאטנם שאפו על הכל - ארגון מופתי, מדריך מצוין, קבוצה נהדרת. אנחנו מטיילים לא מעט, וזה אחד הטיולים הטובים ביותר שעשינו. נמליץ בחום!
יצאתי להרבה טיולים מאורגנים, ואתם הראיתם לי שיש דרך יותר טובה, ואם כל המדריכים שאתם מעסיקים הם כמו מיכאל שנתן תשומת לב לכל הקבוצה ולכל אחד בנפרד, אז יישר כח לכם ותמשיכו בדרך הזאת. תודה על טיול חווייתי בויאטנם וקמבודיה
תודה לכם על ההשקעה וארגון טוב של הטיול שבו כל רגע הייתה חוויה קסומה. תודה רבה רבה גם למיכאל המדריך החייכני והסבלני עם חוש ההומור שהעצמת את השמחה בטיול.

5/5 - (4 votes)