03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הלופ של הא ג’יאנג

בגבולה הצפוני של וייטנאם שוכן לו מחוז מיוחד במינו, כבישים בעלי נוף עוצר נשימה, כפרים קטנים ואותנטיים ומסלולים קסומים ובלתי נשכחים, מחוז זה נקרא הא ג’יאנג (Ha Giang), ואין ספק כי הוא אתר חובה לאוהבי הטבע והנופים המבקרים בצפון וייטנאם! אז בואו לקרוא על אזור מדהים זה, הטומן בחובו כמה מהנופים היפים ביותר של וייטנאם, בייחוד במסלול המפורסם – הלופ של הא ג’יאנג.

HA-GIANG-VIETNAM

הנוף בהא ג’יאנג מיוחד להפליא, הרים קרסטים מתנשאים לגובה, טרסות אורז תלולות וירוקות פרוסות לצידם באופן מדויק, נהרות הזורמים לאורכו, אדמות חקלאיות צבעוניות הפוגשות בג’ונגלים עשירים. באזור זה נמצא אחד המסלולים הפופולאריים והיפים ביותר בצפון וייטנאם, הנקרא הלופ של הא ג’יאנג (או הלופ של צפון וייטנאם), הנקרא כך הודות למסלולו שמתחיל ונגמר באותה נקודה ובכך יוצר “לופ”. המטיילים יוצאים ממרכז העיר הא-ג’יאנג, כשהם פונים צפונה לכיוון העיירה קוואן בא ועד לגבול הצפוני עם סין.

טיול בווייטנאם

מבחינת מזג אוויר ותקופה מומלצת לטיול, החודשים המומלצים ביותר לטיול באזור הם חודשי האביב (מרץ-מאי), אז שדות האורז ירקרקים, וגם בחודשי הסתיו (ספטמבר-אוקטובר) אז הנוף משתנה לגוון של זהוב עמוק. באופן כללי ניתן לבצע את המסלול כל השנה, מומלץ לבדוק מזג אוויר לימי הטיול לפני היציאה.

Quan Ba Pass HA GIANG

אתרים בדרך

מעבר קוואן בא והרי התאומים Quan Ba Pass and Twin mountains

זוהי התחנה הראשונה והשיא הראשון בלופ, נסיעה עד לפסגת המעבר תוביל אתכם לבית קפה קטן, עצירה נהדרת לשתיית קפה או עצירה בשירותים. אבל הסיבה האמתית לעצירה במעבר זה הוא תצפית מדהימה על הרי התאומים של הא ג’יאנג. נוף מרהיב היקנה לכם הצצה קטנה למה לצפות בימים הקרובים.

מערת לונג קהוי Lung Khuy Cave

לפני היציאה לעיירה יין מיין, תוכלו לבצע מעקף קטן למערת לונג קהוי. רק הדרך המפותלת למערה כבר שווה את הטיול. בתוך המערה עצמה תמצאו נטיפים יפים ושביל נגישה המקל על הטיול במערה.

Tham Ma Pass HA GIANG

מעבר תאם מה Tham Ma Pass

המסלול לסא-פין יוביל אתכם לאחד ממעברי ההרים המרשימים והיפים ביותר באזור. דרך מפותלת למעלה תוביל אתכם לחניון בו נקודת תצפית מעולה לצילומים מקסימים של הנוף!

 

שוק סא-פין Sa Phin market

עוד נקודה נהדרת בסא-פין היא השוק של סא-פין. לשוק זה מגיעים בני השבטים המקומיים למכור ולקנות סחורה, אך גם כדי להיפגש ולהתרועע עם חברים ותיקים, ואף להכיר חברים חדשים. שוק זה צבעוני מאוד בו תוכלו לפגוש את אנשי השבטים המקומיים ולהכיר את אורח חייהם הייחודי.

The Lung Cu flag tower

מגדל הדגל לונג קו Lung Cu Flag Tower

מגדל הדגל הוא מבנה גבוה מאוד על ראש גבעה, ובראשו דגל וייטנאם גדול ממדים. הדגל הענק מציין כי זוהי הנקודה הצפונית ביותר בוייטנאם, מראש הגבעה תוכלו לתצפת גם על סין.

Unique bow Ma Pi Leng Pass, Ha Giang

מעבר מא פי לנג Ma Pi Leng Pass

זהו ככל הנראה החלק המרשים ביותר בכביש של הלופ של הא-ג’יאנג. המעבר שוכן בין העיירות דונג ואן ומאו ווק. דרך מדהימה זו נחצבה ישירות לצד ההר, כשלצידה צוקים תלולים בגובה מאות מטרים. ניתן להחנות את הרכב ולטפס על שביל ההליכה לאורך רכס ההר, ולצלם כמה תמונות יוצאות דופן.

טיול בווייטנאם

מאו דו Mau Due

דרך זו בעלת נופים מרשימים ביותר לאורכו של הלופ. זוהי דרך אותנטית ולא מתויירת ויש בה קסם וייטנאמי אמיתי. ההרים הציוריים ושדות האורז המיוחדים, הם שהפכו את מאו דו לאזור מיוחד כל כך.

 

רוצים להבין על מה כולם מדברים? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

Rate this post