03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

המפלים הכי יפים בוויאטנם

 

Da-lat

 

וייטנאם ידועה בנופיה הציוריים. למטייל בוייטנאם ניתנת הזדמנות ייחודית ליהנות מהטבע במלוא הדרו: יערות, אגמים, מפלים, הרים גבוהים ושדות אורז אינסופיים.
הרכבנו עבורכם רשימה של המפלים הכי מרהיבים בוייטנאם, אותם תוכלו לשלב במסלול שלכם, ולהוסיף לטיול בוייטנאם מימד חזק של טבע פראי.

 

 

מפלי באן ג’וק (Ban Gioc) – אזור האנוי

 

Bangioc waterfall in Caobang, Vietnam - The waterfalls are located in an area of mature karst formations were the original limestone bedrock layers are being eroded.

 

מפלי באן ג’וק, השוכנים בצפון וייטנאם, צפונית להאנוי, מהווים את אחד מפלאי הטבע המפורסמים ביותר של וייטנאם . מקורם של המפלים בנהר הקוואן סון, המסמן את גבול וייטנאם – סין. המפלים מוקפים בשדות אורז יפיפיים והדרך המובילה אליהם יפה במיוחד. על מנת להיכנס למתחם המפלים יש צורך להצטייד בהיתר, וכמו כן יש להצטייד בדרכון!  מומלץ להיכנס לבריכה הגדולה שבתחתית מפל באן ג’וק וליהנות ממי המפל הקרירים. פעילות פופולארית נוספת היא שייט בנהר ברפסודת במבוק.

 

מפל הכסף (Thac Bac – Silver Waterfall) – אזור סאפה

 

 

מפל הכסף ידוע כאחד ממפלי המים היפים ביותר בוייטנאם . המפל שוכן בצפון וייטנאם, במרחק כ-15 ק”מ מהעיירה סאפה. המפל מתנשא לגובה של 100 מטרים מעל לנחל שמתחתיו, כך שהמראה של מי המפל הניתכים מטה מגובה רב הוא מרהיב ודרמטי. מפל הכסף קיבל את שמו הודות לתופעה ייחודית: מראש הר Ham Rong  הסמוך מי המפל הקרירים נראים להם לפתע בצבע כסף.

 

מפל קה ואן (Khe Van) – אזור בין ליו

 

מפל קה ואן שוכן כ-15 ק”מ מהעיירה הציורית בין ליו (Binh Lieu), שבצפון מזרח וייטנאם. המפל זורם בשלושה מפלסים. במפלס הגבוה ביותר המים זורמים במורדות של צוקים גבוהים ונשפכים מטה אל תוך ברכה. במפלס השני המים נשפכים למטה, תוך שהם מתפצלים לשני מפלים קטנים יותר. עם ההגעה למפלס התחתון, הזרמים מתפצלים שנית למספר נחלים, ונשפכים למטה בין הסלעים.

 

 

מפלי הפיל  (Elephant Falls, Lieng Rewoa Waterfall)- אזור דאלאת

 

Pongour (Elephant) waterfall near Dalat, Vietnam

מפלי הפיל ממוקמים כ-30 ק”מ דרומית לדאלאת. המימדים של מפלי הפיל ועוצמת הזרימה שלהם מרשימים ביותר. אלפי גלונים של מים נשפכים בכל רגע מקצהו של צוק גבוה, וניתכים על הסלעים שמתחת בקול רעש רועם. אין פלא אם כן, שהמקומיים מתייחסים אל המפלים כאל חיה חזקה.

 

מפל דאמברי (Dambri Falls) – אזור דאלאת

מפל דאמברי שוכן במרחק של כ-80 ק”מ מדאלאת. דאמברי הוא המפל הגבוה ביותר מבין המפלים באזור דאלאת, ואחד מהמפלים הגדולים ביותר בוייטנאם – כך שהמראות במקום מספקים חוויה חזקה למטייל. המים במפל דאמברי זורמים בעוצמה רבה בכל ימות השנה, וניתן ליהנות מהאתר גם בשיא העונה היבשה. מספר דרכים יפות מובילות אל המפל, ובמקום פועלת גם מעלית אנכית, המאפשרת תצפית יפה מגבוה.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.7/5 - (61 votes)