03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הפגודות המרהיבות של וייטנאם

 

Beautiful view of the Linh Ung Pagoda on blue sky background

 

הפגודות המרהיבות של וייטנאם נחשבות לאטרקציות תיירותיות מובילות במדינה זו. פגודות עתיקות אלה מהוות תזכורת חיה לעבר הוייטנאמי המפואר. מאחורי הקמתן של מרבית הפגודות מסתתר סיפור אגדה פלאי, עתיק ואותנטי. עם זאת, הפגודות אינן רק מונומנט מרשים השייך לזמנים עברו. ההיפך הוא הנכון. הפגודות שוקקות חיים ופעילות מדי יום. הוייטנאמים פוקדים אין ספור פגודות הפזורות על-פני ארצם, כדבר שבשגרה. הם באים להתפלל, לקבל ברכה ואפילו לארגן במקום אירועי צדקה גדולים.
הרכבנו עבורכם רשימה של כמה מהפגודות היפות ביותר שיש לוייטנאם להציע. תהנו!

 

פגודת העמוד הבודד (One Pillar Pagoda), האנוי

 

2

 

פגודת העמוד הבודד היא פגודה קטנה יחסית אך יפיפייה ומעודנת, השוכנת בלב העיר האנוי. לפגודה צורה ייחודית, צורתו של פרח הלוטוס, והעמוד הבודד עליו שוכנת הפגודה מייצג את הגבעול הדק של פרח הלוטוס. פגודת העמוד הבודד היא מקדש בודהיסטי, הנחשב לאחד משני הסמלים הדתיים הבולטים ביותר בוייטנאם של ימינו. מאחורי הקמתה של הפגודה עומד סיפור אגדה עתיק יומין. האגדה מספר על הקיסר ליי תאיי טונג, שלא נתברך בילדים, והתפלל ליורש משלו במשך שנים רבות. לילה אחד חלם הקיסר חלום, ובו ראה את אלת הרחמים הטובה יושבת על גבי פרח לוטוס גדול, פורשת אליו את ידיה ומגישה לו תינוק. ואכן, החלום הפך למציאות, ומקץ זמן לא רב הקיסר נשא אישה והיא הביאה לעולם בן. לזכר הנבואה שהתגשמה בנה הקיסר פגודה יפה. הפגודה המקורית הוקמה בשנת 1049. בשנת 1954 נהרסה פגודת העמוד הבודד על-ידי צבא צרפת, והפגודה נבנתה מחדש מספר שנים לאחר מכן.

 

פגודת הבושם (Perfume Pagoda), אזור האנוי

 

Perfume Pagoda Vietnam

 

פגודת הבושם נמצאת במרחק 60 ק”מ דרומית-מערבית להאנוי, באזור הרי הואונג טיץ’ (Huong Tich mountains). מאחורי פגודה יפה זו מסתתר סיפור עתיק יומין. האגדה מספרת על נזיר בודהיסטי שנקלע למערה יפה החצובה בסלע. עם כניסתו פנימה חש הנזיר בריח חזק של בושם האופף את המקום. בו ברגע גמלה בליבו ההחלטה להפוך את המקום למקום פולחן לדת הבודהיסטית ולקרוא לו בשם פגודת הבושם.
כיום המקום מהווה מתחם תפילה בו מצויות מספר פגודות, כאשר פגודת הבושם היא היפה שבהן. המקדשים השונים שבמתחם חצובים בתוך ההר. לפגודת הבושם מספר גמלונים יפים. לכל גמלון קצוות מסולסלים כלפי מעלה, הכוללים פיתוחים מסוגננים. הפגודה מתויירת מאוד במהלך הפסטיבל השנתי, בחודשים פברואר-מרץ.

 

פגודת טיין מו ,(Thien Mu Pagoda) הואה

 

 

פגודת טיין מו נחשבת בצדק רב לאחת הפגודות היפות ביותר בוייטנאם. הפגודה בת 7 הקומות, מתנשאת לגובה של 21 מטרים, וידועה כמבנה הדתי הגבוה ביותר במדינה.  הפגודה נבנתה בשנת 1601 על-ידי השליט המקומי באותה תקופה, נגויין הואנג. בעת סיור שערך באזור, שמע הואנג אגדה מקומית, לפיה קשישה מקומית בשם טיין מו (הגבירה מגן העדן) ישבה באתר שבו ניצבת הפגודה כיום, ונשאה דבר נבואה בפני העוברים והשבים. לדברי אותה ישישה, יום יבוא ושליט האזור יבנה במקום פגודה, בה יתפללו התושבים לשגשוג ארצם. לאחר ששמע את סיפור האגדה, החליט הואנג להגשים את דבר הנבואה והורה להקים במקום פגודה. פגודת טיין מו היא המבנה המפורסם ביותר של הואה ומהווה כיום את אחד מסמליה המובהקים ביותר של העיר.

 

פגודת לין פוק (Linh Phuoc Pagoda), דאלאת

 

Linh Phuoc pagoda at Da Lat City, Vietnam.

 

פגודת לין פוק ידועה גם בשם פגודת הזכוכית, משום שהיא נבנתה תוך שימוש בפיסות זכוכית, חרס וחרסינה. חלק מחזית הפגודה מצופה עבודת מוזאיקה עדינה. מאפיינים חזותיים בולטים נוספים של הפגודה הם העמודים המרשימים, המעוצבים בצורת דרקונים גדולים, ופסל ענק של בודהה, המתנשא לגובה חמישה מטרים. מדובר בפגודה חדשה יחסית, שנבנתה בין השנים 1949-1952. הפגודה עברה שיפוץ ושיחזור בשנת 1990.

 

פגודת טיין האו (Thuem Hau Pagoda), סייגון

 

HO CHI MINH CITY, ARIL 03 2016 - Thien Hau Temple, Chinatown Saigon, Vietnam, Asia Pacific

 

פגודת טיין האו, הידועה גם בשם מקדש טיין האו, נבנתה במאה ה-19 לכבודה של טיין האו, הגבירה של הים. הפגודה שוכנת בסמוך לרובע הסיני של סייגון. למתבונן מבחוץ נראית פגודת טיין האו כמבנה שאינו מרשים במיוחד, אולם מי שמחליט להיכנס פנימה בא על שכרו. פנים הפגודה פשוט מרהיב: פסלים מרשימים, תגליפים יפיפיים ויצירות אומנות בסגנון האוריינטלי הייחודי לאזור – כל אלה סוחטים מבטי השתאות מהמבקרים.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (5 votes)