03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הקולינריה הווייטנאמית ומרק פו המפורסם

אחת ההפתעות המענגות ביותר אשר מצפה למטיילים בווייטנאם היא הקולינריה המקומית, ומעטות המדינות שיכולות להתחרות במטבח עשיר, מורכב ומעודן כמו זה של וייטנאם.

ארבעה טעמים מאפיינים את הבישול באזור המקונג – מתוק, חמוץ, מלוח וחריף – והשילוב בין טעמים מודגשים וברורים אלו מפיק מאכלים שטעמם עולה על כל דמיון. הבישול הווייטנאמי מצטיין במיוחד באיזון נהדר בין טעמים אלו כמעט בכל מנה ועושה זאת בדיוק ובעדינות מופלאה. מלבד זאת, הוא משלב לא רק טעמים שונים ולעיתים מנוגדים אלא גם מרקמים שונים: רכים ונימוחים (אטריות), נגיסים (ירקות מטוגנים) ופריכים (נבטים, בוטנים).

אולי בשל השפעת הנזירים הבודהיסטים, לבישול הצמחוני ובעיקר לירקות יש מקום של כבוד במטבח הווייטנאמי. לא משנה איזו מנה תזמינו – מרק, אורז מטוגן או מנת אטריות – תמיד תקבלו יחד עם המנה גם ערימה ענקית של עלים ירוקים טריים (בעיקר חסה ונענע, ומגוון עשבים אופייניים לאזור כמו: כוסברה, בזיליקום, בצל ירוק ועוד) שמוסיפים רעננות והופכים את המנה קלילה.

מנת הדגל של המטבח הווייטנאמי היא מרק פו  (Phở)- מרק האטריות המפורסם ואחת ממנות אוכל הרחוב הפופולריות ביותר. יש לה הרבה גרסאות וגם שמות שונים, בהתאם לאזור בו תאכלו אותה בווייטנאם.

אפשר לאכול אותה במשך כל שעות היום אבל היא פופולרית במיוחד בקרב המקומיים דווקא בשעות הבוקר המוקדמות כאשר אלפים מהם יושבים על שרפרפים נמוכים בדוכני הרחוב ופותחים את יומם  בקערת מרק אטריות אורז מהבילה עתירת מרכיבים, טעמים וניחוחות.

למעשה, זהו ציר מרק מעצמות ונתחי בשר שבושלו שעות ארוכות ועל כן עתיר בטעמים עמוקים אליהם הוספו שלל תבלינים דומיננטיים שמוסיפים ארומות מופלאות למרק: קינמון, כוכב אניס, ג’ינג’ר, זרעי כוסברה, ציפורן ועוד. בעת ההגשה עורמים בקערה גבעה קטנה של עשבי תיבול ירוקים טריים ואטריות אורז רחבות ועליהם יוצקים את המרק הלוהט.

זו אחת הדרכים הטובות, המעוררות והבריאות לפתוח את היום שלכם בווייטנאם במסורת רבת שנים שתשאיר אתכם שבעים וחייכנים…

 

 

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (6 votes)