03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

השווקים הססגוניים ביותר בויאטנם

 

וייטנאם ידועה במגוון האתני והתרבותי העשיר של אוכלוסייתה. קבוצות אתניות רבות ומגוון שבטים מסקרנים המתגוררים בהרים מהווים מוקד משיכה למטיילים רבים המבקשים להכיר תרבויות חדשות ולהעשיר את הידע שלהם בצורות חיים אחרות.
אחת הדרכים הטובות והמהנות ביותר לפגוש ולהתוודע לאוכלוסיות ולשבטים השונים בוייטנאם היא באמצעות ביקור בשווקים עממיים ואותנטיים, שם ניתן לחוות את הווי החיים המיוחד של האנשים, את שפתם המתגלגלת, את התלבושות המסורתיות שלהם, את מלאכות היד הייחודיות והתוצרת החקלאית שהם מגדלים ומוכרים.
הרכבנו עבורכם רשימה של מבחר השווקים הססגוניים והאותנטיים ביותר בויאטנם. תהנו.

 

 

השוק של בק הא (Bac Ha Market) – אזור סאפה, צפון וייטנאם

 

 

אזור סאפה ידוע בשווקים הססגוניים והשוקקים שלו. השוק של בק הא, השוכן במרחק של כ-80 ק”מ מסאפה, ידוע כשוק המלהיב והמרתק שביניהם. חשוב לדעת שהשוק פעיל בימי ראשון בלבד. סוד קסמו של השוק הוא בנוף האנושי ובאווירה העליזה שהוא מציע.
בני השבטים המתגוררים באזור ההרים – שבט המונג, שבט קיין ושבט דאו-  מגיעים אל השוק כשהם לבושים בתלבושות מסורתיות ססגוניות, הממקדות אליהן את המבטים. בני השבטים ההרריים מוכרים בשוק מוצרים שהם מגדלים ומייצרים בעצמם: פירות וירקות, בשר, כלי בית, מלאכות יד  ועוד. תיירים רבים מבקשים להצטלם בחברת המוכרים בשוק, כמזכרת מיום טיול ססגוני.

 

 

שוק דונג סואן(Dong Xuan Market) , האנוי, צפון וייטנאם

 

שוק דונג סואן השוקק, ממוקם בצפון האנוי, בעיר העתיקה של האנוי.  השוק שוכן במבנה בן שלוש קומות והוא מציע למטייל מגוון גדול מאוד של פריטים וייטנאמים אותנטיים. החל מבדים בסגנון אתני ופריטי לבוש עממיים ועד למגוון עצום של מזכרות מקומיות, הממוקמות בעיקר בקומת הקרקע. ניתן למצוא תכשיטים בסגנון אוריינטלי (צמידים, שרשראות, טבעות), עבודות עץ יפות ומקוריות, וכלים שונים שהוכנו ביד. השוק זול ומומלץ להתמקח בו על המחיר.

 

השוק של סאפה – סאפה, צפון וייטנאם

 

 

בעיירה סאפה, בסמוך לרחוב הראשי, פועל השוק של סאפה. אופיו של השוק דומה לזה של השוק של בק הא. גם בו בולטת שמחת החיים המקומית. השוק של סאפה פשוט יותר באופיו, וניתן לרכוש בו מאכלים מקומיים, מוצרי מזון, בגדים וכלים שונים. בסמטאות הסמוכות ניתן לפגוש בתושבי הכפרים השכנים, בעיקר נשות הכפרים המבוגרות, כשהן מוכרות מלאכות יד ופריטים מעניינים של  אומנות עממית מקומית. ניתן גם לרכוש את הבגדים הצבעוניים המסורתיים של בני השבטים. השוק מהווה אלטרנטיבה טובה לשוק של בק הא, בזמנים שבהם שוק זה אינו פעיל.

 

סייגון, דרום וייטנאם ,(BINH TAY)שוק בין-טאי

 

שוק בין-טאי שוכן ברובע הסיני הצפוף והמרתק של סייגון. השוק ממוקם בתוך מבנה יפה המעוצב בסגנון צרפתי. בשוק זה ניתן למצוא את דוכני המזון הטובים ביותר בעיר, המזמנים למטייל חוויה קולינארית של ממש. בערב, כאשר השוק נסגר, דוכני המזון יוצאים אל מחוץ למבנה, והביקור במקום הופכת לחוויה לילית מקסימה. עוד ניתן למצוא בשוק קפה טחון ופולי קפה באיכות טובה, פירות וירקות טריים. מי שמחפש חיקויים של מותגים מערביים ימצא רבים כאלה בשוק, באיכות משתנה.

 

השוק הצף של קאי ראנג – (Cai Rang Floating Market), אזור דלתת המקונג, דרום וייטנאם

 

 

אזור הדלתא של נהר המקונג, השוכן בדרום וייטנאם, עשיר בשווקים קטנים הצפים על פני המים. תופעה זו של שוק צף – היינו, דוכנים הניצבים על גבי סירות קטנות – מושכת אליה תיירים מערביים רבים. אלה נהנים מהמראות המרתקים ומהאווירה הכפרית הייחודית.  השוק הצף של קאי ראנג נחשב לאחד מהשווקים הצפים היפים ביותר באזור דלתת המקונג. השוק פועל מדי יום בשעות הבוקר בין 05:00 ל-11:00. איכרים ודייגים מכפרים קטנים באזור מפליגים אל השוק בסירות קטנות ומוכרים בו את יבולם החקלאי – בעיקר פירות וירקות ודגים מקומיים. כדי לסייר בשוק יש לשוט מדוכן לדוכן.

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (4 votes)