03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

וייטנאם באקסטרים: 5 פארקי השעשועים הטובים בווייטנאם

ביקור בפארק שעשועים היה מאז ומתמיד אטרקציה מועדפת לכל המשפחה. וייטנאם ידועה כאחד היעדים הקסומים והמיוחדים בדרום מזרח אסיה, אך מעבר לנופים טבע ותרבות, היא טומנת בחובה כמה מהפארקים הטובים ביבשת. לפניכם סקירה של 5 הפארקים הטובים ביותר בוייטנאם, קריאה מהנה!

פארקי שעשועים בווייטנאם

פארק Suối Tiên, הו צ’י מין סיטי

הו צ’י מין סיטי נחשבת לאחד היעדים התוססים ביותר בוייטנאם, וככזו היא גם מכילה חלק מהפארקים המוצלחים ביותר במדינה. אחד מהפארקים הללו הוא פארק סואי טיין (Suoi Tien), פארק מדהים המעוצב כולו באווירת הבודהיזם ומלא בפסלים צבעוניים של יצורים מיסטיים כמו דרקונים, עוף החול, צבי ענק, מבנים מסורתיים ומקדשי בודהיזם שונים, כשדיסניוורלד פוגש בבודהיזם. זהו מקום אידאלי לחופשה בוייטנאם שכן הפארק מציע גם מתקני מים וגם מתקני אקסטרים. תוכלו ליהנות ממגלשות מים בחוף המלאכותי שבפארק, או משלל רכבות ההרים הפזורות בשטחו. בנוסף, הפארק מציע קולנוע 4D מוצלח ואת אחד מהאקווריומים הראשונים שנפתחו בוייטנאם. ילדים ייהנו לשוט בסירות הצבים בנחלים השונים בפארק, בנוסף קיים בפארק אגם תנינים גדול עם למעלה מ-1000 תנינים אמתיים אותם ניתן להאכיל בבשר חי (תשפטו אם מוסרי בעצמכם..). הפארק מתאים לכל המשפחה, מהקטן ביותר למבוגר ביותר, לכולם ביקור בפארק יהיה יום בלתי נשכח.
כתובת:  Tan Phu Ward, Dist. 9

טיול לווייטנאם

פארק המים Dam Sen, הו צ’י מין סיטי

זהו פארק נוסף הממוקם בהו צ’י מין סיטי והפך לאחד הפארקים הפופולריים ביותר לחופשות משפחתיות בעיר. הפארק כולל מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים ורכבות מים אקסטרימיות במיוחד לכל הגילאים. אם ילדיכם אוהבים הרפתקאות וריגושים קחו אותם למגלשת הקמיקאזה בפארק, מגלשת מים מהירה בגובה של 19 מטר ובמהירות מלאת ריגוש תיקח אתכם כל הדרך עד לבריכת המים תחתיה. הילדים הקטנים יותר ייהנו מאזור המשחקים המציע שלל מתקנים לקטנטנים ופסלי ענק של פילים המתיזים סילוני מים מחדקם. פארק המים דאם סן מציע גם שמירת חפצים בלוקרים, אזור שיזוף הכולל מגזינים ושלל שירותים נוספים. צוות המצילים המנוסה של הפארק יוריד מלבכם דאגה כך שגם אתם תוכלו לנוח בשלווה. הפארק מציע גם אטרקציות נוספות כמו גן בוטני, משחקייה אלקטרונית, מיני גן חיות, אגמים מיניאטוריים וחוות פרפרים קסומה. אל תשכחו להתפעל גם מהכיכר הרומית הגדולה בכניסה לפארק אשר כוללת מופע מים ואור מוזיקלי.
כתובת: 3D Hoa Binh, District 11, Ho Chi Minh City

פארק פנטזיה בווייטנאם

פארק Ba Na Hills/ פארק פנטזיה, דה נאנג

פארק זה הממוקם בדרום מערב דה נאנג, מחזיק בשני שיאי עולם, אחד הוא הרכבל הארוך ביותר בפארק, והשני הוא המרחק הארוך ביותר בין התחנה התחתונה ביותר לתחנה העליונה ביותר. זהו ללא ספק פארק עצום ומרשים ששווה ביקור. הפארק עצמו נמצא 1,487 מטרים מעל פני הים. בשל גובהו של הפארק, מזג האוויר בו צונן וקריר בכל ימות השנה עם טמפרטורות ממוצעות של 17-20 מעלות. הפארק עצמו מחולק למקטעים שונים, כשאחד הגדולים והמפורסמים שבו הוא פארק הפנטזיה. פארק הפנטזיה עונה על כל הדרישות של חווית אקסטרים מטורפת לילדים וגם להורים. בפארק תמצאו גם שלל מסעדות וחנויות מזכרות מתוקות. בגבולות הפארק נמצא גם גן פרחים נהדר בסגנון אירופאי ובעל תפאורה נהדרת של פרחים צבעוניים רבים.
כתובת: Hoà Phú, Hòa Vang, Da Nang,  וייטנאם

טיול מאורגן לוויטנאם

פארק סאן וורלד (Sun World Halong Complex) באי צ’אי

על שטח עצום המורכב משני אזורים נפרדים, שוכן לו פארק שעשועים ברמה עולמית הנקרא “סאן וורלד פארק”. הפארק הוא יעד חובה לחופשה משפחתית מלאת חוויות. כאמור מתחם הסאן וורלד מורכב משני אזורים נפרדים: פארק שעשועים ענק הבנוי על חוף באי צ’אי לא רחוק ממפרץ האלונג המפורסם, ומגרש משחקים ענק הבנוי במעלה הפארק. שני החלקים מחוברים זה לזה באמצעות מערכת רכבלים ייחודית בשם “רכבל המלכה”. עם זאת, לשני האזורים כניסה ועמדת תשלום שונה. החלק הבנוי על החוף המקסים של באי צ’אי הינו פארק שעשועים מקסים המספק ריגושים לכל המשפחה. מלבד הנוף המרהיב של הים הנגלה ממרומי מתקני הפארק, אתם תופתעו לגלות כמה המתקנים בפארק מושקעים, מעוצבים, ומלאי אקסטרים. אל תשכחו לנסות את רכבת “פי לונג אקספרס” – רכבת ההרים המפחידה ביותר בוייטנאם. גם הילדים הקטנים יותר ימצאו שפע של מתקנים ואטרקציות מהנות בפארק. גם בפארק המקביל, הנמצא במעלה הגבעה, יוכלו הילדים למצוא שפע פעילויות שוות, החל מבריכת כדורים ענקית, מסלול מכשולים מעניין, ודמויות מפורסמות מעולם הילדים. שם תוכלו למצוא גם את אחד ממוזיאוני השעווה הגדולים בדרום מזרח אסיה, עם דמויות של ידוענים מכל העולם כדוגמת דיוויד בקהאם, אנג’לינה ג’ולי, ג’קי צ’אן או ליונל מסי.
כתובת: Hạ Long, Bãi Cháy, Thành phố Hạ Long, Quảng Ninh,  וייטנאם

טיול בווייטנאם

פארק Vinpearl Land, נה טרנג

ממוקם על אי הון-טר (הידוע בשמו אי הבמבוק) פארק ויינפרל נחשב כ”דיסנילנד של וייטנאם” וכאחד הפארקים הטובים ביותר במדינה. הפארק כולל מתחם שעשועים ואקסטרים גדול, פארק מים חוויתי ואקווריום מרהיב. בפארק ישנו מגוון רחב של משחקי ספורט ומשחקים מרגשים שונים. בנוסף, ההגעה אל הפארק עצמו נחשבת לחוויה בפני עצמה שכן ההגעה תתבצע באמצעות רכבל בגובה של עשרות מטרים מעל פני הים. בפארק ניתן למצוא אף ריזורט יוקרתי ומפנק ואף מתחם קניות גדול. באקווריום יוכלו ילדכם לצפות ביצורים תת ימיים מרגשים וצבעוניים כמו דגים מהפנטים, צלופחים, וחתולי ים. בנוסף נמצא במתחם כמה זוחלים מעניינים. פארק המים המשתרע על פני 50,000 מ”ר כולל בתוכו שפע מגלשות מים, נהר אבובים, בריכת גלים, ומשטח התזה ומשחקים לילדים. פארק שללא ספק יעניק זמן נהדר למשפחתכם ויצנן את החום הקיצי של נה טרנג. פארק המים כולל אף רצועת חוף ארוכה ומהפנטת. הפארק מתאים לכל המשפחה.
כתובת:  Vĩnh Nguyên, Thành phố Nha Trang, Khanh Hoa Province 650000, וייטנאם

רוצים לטייל בווייטנאם? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.
תודה גדולה על טיול מהנה וחווייתי בויטנאם. תכנון המסלול היה מוקפד והביצוע היה מושלם. המעטפת היתה מצויינת - החל ברמת בתי המלון והרכבים ועד לאיכות הנהגים והמדריכים. התוצאה עלתה על הציפיות בכל המובנים. מומלץ בחום!!
אבי לוי
רמת גן
תודה רבה על הטיול בתפירה אישית לויטנאם וקמבודיה בתאריכים 30.4 עד 12.5. הטיול היה מעולה ונתן לנו אפשרות להנות מויטנאם וקמבודיה באופן מושלם. סיכום כללי: שלב הכנת הטיול והכנות ראשוניות היה מאוד נוח ונתן תחושה טובה. כלי הרכב ששימשו אותנו היו ברמה גבוהה תמיד נקי ועם מים, נהגים מעולים. לוח זמני הטיסות היה נוח ויעיל ואיפשר התנידות ללא לחץ (המלצה טיסת חזרה טיסת לילה ולא יום). הצוות שהיה איתנו סה"כ היה בסדר גמור גם מבחינת האנגלית וגם מבחינת היחס. החברה המקומית יצרה איתנו קשר מספר פעמים על מנת לראות שהכול תקין והיה בסדר גמור. כל בתי המלון שנבחרו היו באיכות טובה ונתנו מענה של קרבה למרכז העיר, ניקיון, ארוחת בוקר טובה ואיכותית שמאפשרת להתחיל יום טיול טוב. תוכנית טיול התוכנית כללה את כל הפנינים של ויטנאם ואפשרה לנו להנות מהכול. קמבודיה נתגלתה כפנינה שאסור לפספס. היה מאוד מוצלח גם כאן. כדאי לבקר גם בשוק המקומי אנו הספקנו זאת ליפני הטיסה מאוד מומלץ. נושאי הצילום מגוונים ומשתנים מיעד ליעד ומדהימים. יצאתי עם כל הציוד שכלל מצלמה ו-4 עדשות וטוב שכך כי הכול בא לידי שימוש. רק צריך לקחת בחשבון טיול עם 16 קילו על הגב. תודה רבה על הכול נתראה בקרוב בתכנון לטיול הבא
נמרוד ויהודית הנגבי

3.7/5 - (3 votes)