03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

חוות הפנינים במפרץ האלונג

פנינים מבריקות ונוצצות נחשבות מזה שנים רבות כמתנה המושלמת בקרב נשים. אין ספק שהפנינה היא תכשיט יוקרתי ומבוקש, אבל האם תהיתם אי פעם מדוע אבנים מדהימות אלו מוערכות כל כך או מהיכן הן מגיעות? בכתבה הבאה נצלול לאחת מחוות הפנינים הפופולריות ביותר בווייטנאם ונכיר את כל הסודות של תכשיט נוצץ זה.

הפנינים הן סוג של אבני חן טבעיות וייחודיות, המיוצרות בתוך יצור חי – הצדפה. הפנינים היוו במשך מאות שנים כסמל ליופי ויוקרה. אלו מכם שאוהבים ומתעניינים בפנינים (אבל גם אלו שלא) ישמחו לדעת כי באזור מפרץ האלונג בווייטנאם נמצאת אחת מחוות הפנינים המשגשגות והיפות ביותר בסביבה והיא פתוחה למבקרים! החווה נקראת “חוות הפנינים של האלונג ביי” והיא ממוקמת בסמוך למערת סונג סוט ולכפר הדייגים Vung Vieng  כ-24 ק”מ ממרכז העיר האלונג.

טיול לויאטנם

בשנת 1995 נפתחה חוות הפנינים בבעלות יפנית וכאשר תיירים רבים התחילו להגיע לאזור, העסק הפך למצליח ונמכר לבעלים וייטנאמיים חדשים.
החווה מתפרשת על 74 דונם ומורכבת מכ-3,000 כלובי מים לצדפות. במהלך הביקור בחווה תוכלו ללמוד על התהליך בו הפנינה גדלה בתוך הצדפה, כמה זמן זה אורך, ולעיתים אף לקצור ולחלץ פנינים מצדפות בעצמכם. תופתעו לגלות שגידול פנינים הוא תהליך עדין ואיטי במיוחד. הסיור כולל גם הרצאה קטנה על אילו סוגי פנינים קיימים: פניני אקויה, פניני טהיטי ופניני הים הדרומי, על ההבדלים ביניהם, כמה זמן לוקח לקצור כל סוג ומדוע המחירים נבדלים זה מזה, מה שהופך את הסיור לפעילות מרתקת באמת גם עבור אלו שאינם חובבי תכשיטים גדולים.

טיול בווייטנאם

במהלך הסיור עוברים המבקרים במספר תחנות במלאכת הפנינים. תחילה ברפסודות הצפות בהן מגדלים את הפנינים עצמן ולאחר מכן בחדרי העיבוד, בהם החוואים מחלצים את הפנינים ומלטשים אותן. לבסוף ישנו אולם תצוגה גדול בו מוצגות כל הפנינים בסוף התהליך. החווה פתוחה על בסיס יומיומי וישנם כ-40 עובדים בה המגיעים מארבעים המחוזות השונים של וייטנאם ומאיישים את החווה גם בלילה, תוך שהם מטפלים ושומרים על המקום.

טיול לויאטנם

לרוב, סיור בחווה ייכלל כחלק משייט בן שלושה ימים באזור מפרץ האלונג, הנחשב לפופולרי בקרב תיירים רבים. תוכלו לבקר בחוות הפנינים גם ללא השייט בהלונג. לשם כך יש להזמין סירת חתירה (קנו) מקומית שתיקח אתכם אל חוות הפנינים וממנה. אם תבחרו באפשרות זו, הקפידו להסכים מראש על התעריף לפני שתעלו לסירה! דמי הכניסה לחווה, בדומה לאזורים אחרים במדינה, הם בעלות זעומה יחסית, ולרוב יהיו כלולים במחיר השייט.
מכיוון שחוות הפנינים נמצאות באוויר הפתוח ולא בתוך אולם סגור, מומלץ להיות ערוכים היטב ולהגיע לביקור בחווה במזג אוויר נעים ויבש. היות והאזור יכול להיות מעט לא צפוי, בקיץ (מיוני ועד ספטמבר) שזו היא גם העונה הרטובה, המבקרים צריכים להיערך לימי גשם שעלולים לקלקל את הביקור בחווה. לעומת זאת, אוקטובר עד ינואר יכול להיות עם מזג אוויר יבש ונעים יותר אשר יכול להתאים יותר לביקור זה. בלי קשר, תמיד מומלץ לבדוק את מזג האוויר, להביא קרם הגנה ודוחה יתושים. בסופו של הסיור, יכולים המבקרים להגיע לרציפים צפים על המים, צמוד לחווה, וליהנות מחוויה מהנה, בה מוגשים מאכלים וייטנאמיים מסורתיים אל מול נוף המפרץ והמצוקים המרשימים – פלא עולם הטבע.

ולסיום, כמה עובדות מעניינות על פנינים:
– בטבע רק באחת מתוך 10,000 צדפות ישנה פנינה.
– פניני דרום הים הן הפנינות מהסוג היקר ביותר!
– הפנינה המפורסמת בעולם נקראת “לה פרגרינה” שפירושה בספרדית “בלתי ניתנת להשוואה”. זוהי פנינה מרשימה בת 500 שנה, וגודלה כגודל ביצה.

רוצים לבחון את הפנינים היוקרתיות בעצמכם? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

Rate this post