03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

מאי צ’או – כשהטבע פוגש כפר

במיקום מושלם מנוקד גבעות במרחק נסיעה קצרה מהבירה האנוי, שוכן לו אזור יפיפה ומיוחד הנקרא מאי צ’או, הטובל בשדות אורז וכפרים ציוריים, בהם המבקרים יזכו להתעורר לפסקול כפרי קסום, לצליל פכפוך הנחל ושירת ציפורים.

טיול בווייטנאם

ככל שמתרחקים מהאנוי לכיוון מאי צ’או, מגלים נוף ירוק ופורח, כפרים קטנים ובתים מסורתיים עשויים עץ ובמבוק. רוב תושבי אזור מאי צ’או הינם תאילנדים ממוצא שבטי באזור תאילנד וגם מעט מלאוס וסין. הקדישו לאזור מאי צ’או מספר ימים נפלאים, בהם תגלו את האוצרות הרבים שיש לאזור להציע, תצללו לאווירת המקום ולרגע קטן אף תשכחו באיזו תקופה אתם נמצאים. בשעות היום גלו את הכפרים התאים הפזורים באזור, רכבו על אופניים סביב שדות האורז הפתוחים והרגישו את האוויר הצלול מסביבכם. בערב, תוכלו ליהנות מבירה מקומית ולצאת במחולות עם ריקודים תאילנדים מסורתיים. לא חשוב איך תבחרו לבלות בו את הזמן, במהרה תגלו כי מאי צ’או הוא אזור הטומן בחובו מפלט רגוע וקסום מן ההמולה העירונית.

טיול בווייטנאם

חיק הטבע הגדול סביב אזור מאי צ’או הוא אחד מאבני החן של האזור כולו! גם התפאורה האנושית מוסיפה לנוף. בעלי חיים ורועי צאן על רקע שדות האורז בצבעי ירוק-בוהק, הרים ונחלים, אלפי ציפורים, בתי עץ וכפרים מפוזרים סביב. כל אלו ועוד הופכים את מאי צ’או לאחת מהתמונות המדהימות ביותר שיוצר שילוב הטבע יחד עם מעשי יד אדם. ניתן לצאת לטיולי אופניים או לטיול רגלי מלווה במדריך מקומי שיחשוף אתכם לפינות שלא הייתם יכולים לגלות לבד. מטיילים באזור יכולים גם לבחור ללון באירוח ביתי באחד משני הכפרים במאי צ’או – פום קונג ו-לאק, המזמנים למבקרים מפגש בלתי אמצעי עם המקומיים ואורחות חייהם המיוחדים, לצד פסקול כפרי של קריאת התרנגולים, התנסות בעבודות חקלאיות ומופעי פולקלור מלווים ביין מקומי נהדר – לנו זה נשמע כמו תוכנית טובה!

בדרך מהאנוי למאי צ’או, תוכלו לעצור על הכביש המהיר (כביש 6) בתחנת העצירה “Thung Khe” , בה תמצאו דוכני אוכל מקומי, רובו מעושן ונוף מטורף על הצוקים הסמוכים והעמק שתחתיו. תוך כדי התפעלות מהנוף תוכלו לשבת באחד הדוכנים ולנסות את האוכל המקומי של תושבי המקום, אנשי שבט המונג.
בעונה הרטובה, מזג האוויר באזור יכול להיות קיצוני ולהביא עמו סכנות משל עצמו, ערפל כבד לדוגמא מגדיל את הסכנה בנהיגה על כבישי ההרים וניווט בדרך לתחנה זו יכולה להיות די מפחידה, ולכן מומלץ לבדוק את תנאי מזג אוויר לפני היציאה.

טיול בווייטנאם

צורתם של ההרים סביב אזור מאי צ’או מעוקלת וייחודית. תכונה זו מגיעה מסלעי גיר מהם עשויים ההרים, אותו סוג של תוצרת גיאולוגית אשר יצרה את מפרץ הא לונג המפורסם. בתוך הרים אלו ימצאו המבקרים מערות, והרבה. מסלולי הטיולים במאי צ’או עוצרים בדרך כלל בשתי מערות מרכזיות, הנחשבות גם לגדולות והמפורסמות ביותר מבין כולן. הראשונה היא מערת “מו לונג”, העוברת בתוך הר “פו קא”. אל המערה ניתן להיכנס דרך שתי כניסות שונות ופנים המערה הוא חלל רחב אשר מתפצל לארבע מערות שונות. במלחמת וייטנאם, שימשה מערת מו לונג כמחסן תחמושת ענק. המערה השנייה היא מערת “צ’יו” הנקראת גם מערת 1000 המדרגות בגלל שאל מערת צ’יו ניתן להגיע רק בעזרת טיפוס על כ-1200 מדרגות. החלק הפנימי של המערה מגיע לעומק של כ-500 מטרים לתוך ההר ומתפצל לשני חללים שונים.

טיול לויאטנם

לפני שמתכננים את הטיול למאי צ’או, חשוב לתת משקל לנושאי תחבורה ועונות לביקור.
מיקומו הצפוני של מאי צ’או מביא איתו חורפים יבשים וקרים הנמשכים מינואר עד פברואר, וקיץ רטובה, לחה וחמה, האורכת מיוני ועד ספטמבר. לכן, התקופה הטובה ביותר לבקר במאי צ’או היא בחודשי האביב מפברואר ועד סוף מאי, אז מזג האוויר חמים נעים והכל פורח, כמו גם בחודשי הסתיו, מאוקטובר עד נובמבר. תמיד חשוב לארוז ולהתלבש בהתאם למזג האוויר במאי צ’או.

רוצים לטייל בשמורות המופלאות של ויאטנם? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.
תודה גדולה על טיול מהנה וחווייתי בויטנאם. תכנון המסלול היה מוקפד והביצוע היה מושלם. המעטפת היתה מצויינת - החל ברמת בתי המלון והרכבים ועד לאיכות הנהגים והמדריכים. התוצאה עלתה על הציפיות בכל המובנים. מומלץ בחום!!
אבי לוי
רמת גן
תודה רבה על הטיול בתפירה אישית לויטנאם וקמבודיה בתאריכים 30.4 עד 12.5. הטיול היה מעולה ונתן לנו אפשרות להנות מויטנאם וקמבודיה באופן מושלם. סיכום כללי: שלב הכנת הטיול והכנות ראשוניות היה מאוד נוח ונתן תחושה טובה. כלי הרכב ששימשו אותנו היו ברמה גבוהה תמיד נקי ועם מים, נהגים מעולים. לוח זמני הטיסות היה נוח ויעיל ואיפשר התנידות ללא לחץ (המלצה טיסת חזרה טיסת לילה ולא יום). הצוות שהיה איתנו סה"כ היה בסדר גמור גם מבחינת האנגלית וגם מבחינת היחס. החברה המקומית יצרה איתנו קשר מספר פעמים על מנת לראות שהכול תקין והיה בסדר גמור. כל בתי המלון שנבחרו היו באיכות טובה ונתנו מענה של קרבה למרכז העיר, ניקיון, ארוחת בוקר טובה ואיכותית שמאפשרת להתחיל יום טיול טוב. תוכנית טיול התוכנית כללה את כל הפנינים של ויטנאם ואפשרה לנו להנות מהכול. קמבודיה נתגלתה כפנינה שאסור לפספס. היה מאוד מוצלח גם כאן. כדאי לבקר גם בשוק המקומי אנו הספקנו זאת ליפני הטיסה מאוד מומלץ. נושאי הצילום מגוונים ומשתנים מיעד ליעד ומדהימים. יצאתי עם כל הציוד שכלל מצלמה ו-4 עדשות וטוב שכך כי הכול בא לידי שימוש. רק צריך לקחת בחשבון טיול עם 16 קילו על הגב. תודה רבה על הכול נתראה בקרוב בתכנון לטיול הבא
נמרוד ויהודית הנגבי

Rate this post