03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

עונות מומלצות לטיול בווייטנאם

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על חוויית הטיול בארצות רחוקות הוא מזג האוויר, שכן ישנו מצב שאטרקציה מסוימת אינה פעילה בעונות הלא מתוירות, וכן גם תנאי מזג האוויר עלולים להעיב על ההנאה מן המסע. כדי שלא תתפסו לא מוכנים הכנו עבורכם סקירה קצרה על העונות המומלצות לטיול בווייטנאם. קריאה נעימה!

ציוד מתאים 

כדאי להביא עימכם את הבגדים המתאימים למזג האוויר באזור ובמועד בו אתם מבקרים בווייטנאם. הכנה מתאימה מראש תחסוך מכם עוגמת נפש ותלאות, וכיוון שאתם יוצאים לטיול במטרה ליהנות כמה שיותר, אין דבר כזה להיות מוכן מדי. ככלל, מומלץ להצטייד בבגדים קלים ונוחים לשעות היום, וחמים יותר לערב, בעיקר אם אתם מתכננים לטייל באזור ההררי ובצפון המדינה.

צפון וייטנאם

  • הצפון הרחוק – האקלים בצפון ההררי של וייטנאם נחלק לארבע עונות: בעונת החורף, החלה בין החודשים נובמבר עד מרץ, לא מומלץ לטייל בצפון, שכן הטמפרטורות צונחות מטה וקר מאוד. העונות המומלצות לטייל באזור צפון וייטנאם הן עונות המעבר, כלומר האביב (מרץ-אפריל) והסתיו (אוקטובר -נובמבר). בעונת הקיץ (מאי-אוקטובר) אתם עלולים להיתקל בגשמים שיהפכו את האוויר ללח מאוד. בין החודשים יולי לנובמבר אתם עלולים להיתקל בסופות טייפון.
  • האנוי – באזור האנוי מזג האוויר נחלק לשתי עונות. החורף בחודשים נובמבר – אפריל, והקיץ בחודשים מאי – אוקטובר. הקיץ הוא העונה הגשומה, וחודשים יולי – ספטמבר הם הגשומים ביותר בשנה.
  • צפון מערב וייטנאם – חודשים אוקטובר עד מרץ הם העונה היבשה, חודשים אפריל עד ספטמבר הם העונה הגשומה. דצמבר ינואר הם חודשים קרים, בעיקר בלילה. חודשים מומלצים לטיול בצפון מערב וייטנאם הם חודשים ספטמבר עד נובמבר, ומרץ עד מאי.
  • צפון מזרח וייטנאם – העונה היבשה חלה בחודשים אוקטובר עד אפריל, העונה הגשומה חלה בחודשים מאי עד ספטמבר. העונה המומלצת לטיול היא העונה היבשה, למעט חודשים דצמבר וינואר הקרים.

מרכז וייטנאם

באזורים ההרריים מומלץ לבקר בחודשים דצמבר עד מרץ, בהואה ודה נאנג כדאי לטייל בין פברואר למאי, ואילו בחודשים יולי עד נובמבר קיים סיכוי להיתקל בטייפון.

  • הוי אן, הואה ודנאנג – מאמצע ינואר עד סוף אוגוסט מזג האוויר חם ויבש, והטמפרטורה הממוצעת היא 35 מעלות. בחודשי החורף הגשמים מרובים, בעיקר בחודשים אוקטובר נובמבר, וטייפונים עלולים להופיע.
  • קוואי נהון – העונה היבשה ארוכה יותר.
  • נה טראנג – העונה היבשה מתארכת לחודשים ינואר עד ספטמבר, שבהם הטמפרטורות גבוהות והגשמים מועטים. בחודשים אוקטובר נובמבר יורדת מחצית מכמות הגשם השנתית.

 

דרום וייטנאם

האקלים בדרום וייטנאם הוא טרופי, ונחלק לשתי עונות. חודשים דצמבר עד אפריל, ולעתים אף עד מאי, נחשבים לעונה היבשה, ואילו חודשים מאי עד נובמבר הם העונה הרטובה, כאשר שיאם של הגשמים הוא בחודשים יוני עד אוגוסט. העונה המומלצת לטיול בדרום היא העונה היבשה, בעיקר בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר.

תכנון נכון 

כשמתכננים טיול למדינה גדולה כמו וייטנאם, חייבים להתייחס לשאלת מזג האוויר, שכן טיול בתנאי מזג אוויר לא נוחים הוא חוויה לא נעימה בעליל. מזג אוויר חם ולח מדי, או סגרירי וקר מדי ימנע מכם לצאת לטייל וליהנות מן האטרקציות המקומיות. לעומת זאת, אם תתכננו את ביקורכם בהתאם לתנאי ממזג האוויר תצאו נשכרים, כיוון שתוכלו ליהנות מן הטיול, ולהתפנות לחוות את קסמי וייטנאם כראוי. צוות יוניק וייטנאם יעזור לכם לתכנן את מסלולכם בהתאם לתנאי מזג האוויר ולהעדפותיכם, ולתכנן טיול מהנה וממצה.

להימנע מטעויות

אף אחד אינו יכול להבטיח לכם שלא תטעו לעולם, אולם יש טעויות שפשוט וקל להימנע מהן, והתייחסות שגויה למזג האוויר היא אחת מהן. כל שעליכם לעשות בכדי להימנע מלצאת לטיול במועד הלא נכון, הוא לברר מראש את תנאי מזג האוויר בכל אזור בווייטנאם במועד הנסיעה שלכם. תשומת לב למזג האוויר ותכנון מסלול בהתאם לתנאים השוררים ביעדכם יפטרו אתכם מימים מתישים של חום ולחות, ומלילות קרים וימים אפורים וסגריריים, שבהם כל מה שבא לכם לעשות הוא להישאר במיטה ולהתפנק מתחת לשמיכות.

למגוון טיולים לווייטנאם בהתאמה אישית לחצו כאן

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.3/5 - (23 votes)