03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

עשרת האטרקציות הטובות ביותר בווייטנאם

וייטנאם היא ארץ יפהפייה, בעלת תרבות מרתקת ואורח חיים שונה מאוד מאורח החיים המוכר לנו. במדינה ישנם אתרים רבים שכדאי לבקר בהם, ביניהם אתרי טבע מרהיבים, עיירות וכפרים שבהם נשתמרו התרבות והמסורת המקומיות, אתרי נופש מודרניים ופארקי שעשועים למיניהם. הכנו סקירה קצרה על 10 האטרקציות שלא כדאי לפספס בטיול בווייטנאם.

פסטיבל הפנסים בהוי אן 

הוי אן היא עיירת נמל, שנשתמרו בה כשמונה מאות מבנים עתיקים בני מאתיים שנה. בשנת 1995 העיר העתיקה הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית, וסיור בסמטאותיה מחזיר את התייר מאות שנים לאחור. אחת לחודש, בליל הירח מלא, חוגגים ברחב וייטנאם את מילואו, ובהוי אן החגיגות הפכו לפסטיבל פנסים ססגוני. עם רדת החמה בליל הירח המלא, ולאורך כל הערב, אינספור פנסים מרחפים נשלחים לשמיים, ומאות עששיות צפות מושטות על פני המים.

מפרץ הא לונג

מפרץ הא לונג הוכרז כאתר מורשת עולמית בשנת 1994, ובשנת 2011 נבחר כאחד משבעת פלאי עולם הטבע. במפרץ פזורים כשלושת אלפים איים קטנים ומופלאים, המזדקרים כצוקים מעל לפני המים. האגדה מספרת שהאיים נוצרו מאבני ענק שירקו דרקונים, אותם שלחו האלים כדי להגן על וייטנאם מן הפולשים הסינים. האבנים הפכו לחומת איים שהפולשים לא הצליחו לעבור, וכך הצילו הדרקונים את העם הווייטנאמי. מימיו התכולים של המפרץ, והאיים בעלי הצורות הייחודיות הפזורים בו הם מראה מרהיב, והדרך הטובה ביותר לחוות את יופיו של המפרץ היא לשוט בינות לאיים המזדקרים בו. הביקור במפרץ הא לונג אורך כיומיים, והדרך הטובה ביותר להגיע אליו היא בהפלגה מהאנוי.

פגודת טיין מו 

פגודת טיין מו שבהואה נחשבת לאחת הפגודות היפות ביותר בווייטנאם. הפגודה נבנתה על ידי שליט מקומי אשר שמע אגדה המספרת על אישה קשישה, שהתנבאה כי יגיע יום בו שליט מקומי יבנה בנקודה המסוימת בה היא יושבת פגודה, שכל תושבי האזור יוכלו לשאת בה את תפילותיהם. הפגודה מתנשאת לגובה של 21 מטר, יש בה שבע קומות, והיא אחד מסמליה של העיר הואה.

מהאנוי לפגודת הבושם

טיול לפגודת הבושם אורך יום אחד, והוא מזמן למטייל שפע של חוויות, מפגשים תרבותיים, נופים, טיול רגלי, שייט, ועוד. על פי האגדה, פגודת הבושם הוקמה על ידי נזיר בודהיסטי שנקלע למערה, הוקסם מן הניחוחות הנעימים ששררו בה, והחליט להקים במקום פגודה בשם פגודת הבושם. עם השנים נבנו במקום פגודות נוספות, שכולן כמו פגודת הבושם עצמה, חצובות בהר, והמתחם מושך מבקרים רבים. פגודת הבושם ממוקמת כשישים קילומטר דרום מערבית להאנוי, ואת חלקה האחרון של הדרך יהיה עליכם לעבור בסירה קטנה, אותה משיטות נשים מקומיות. בסוף השייט מגיעים לפגודה הראשונה, פגודת “טיין צ’ו”- הפגודה המובילה לגן עדן, ומשם ממשיכים בסיור רגלי. לאורך המסלול פזורים דוכני מזכרות, ובאביב מתקיים במקום פסטיבל בודהיסטי המושך מאמינים רבים.

סאפה – תרבות, מסורת, ושווקים מקומיים

סאפה היא עיירה הררית היושבת בצפון מערב וייטנאם, בסמוך לגבול וייטנאם-סין. העיירה טובלת בנופים עוצרי נשימה של הרים נישאים, שדות אורז ירוקים, וכפרים בהם מתגוררים קבוצות אתניות שונות שהצליחו לשמור על זהותם התרבותית ומנהגיהם. בין ההרים המקיפים את סאפה נמנה הר פנסיפאן, ההר הגבוה ביותר בווייטנאם. מקובל ללון בבתי המקומיים וכך לחוות לעומק את התרבות הייחודית שלהם. בכפרים המקומיים מתקיימים שווקים אותנטיים, שבהם שבטי ההרים מוכרים את מרכולתם, לבושים בבגדיהם המסורתיים. אל תחמיצו את השוק של בק הא, הנערך בימי ראשון, אליו מגיעים בני השבטים המונג, קין, ודאו.

מפל הכסף

במרחק של כחמישה עשר קילומטרים מסאפה נמצא אחד המפלים היפים ביותר בווייטנאם – מפל הכסף. מימיו של מפל הכסף שוצפים למטה מגובה של 100 מטרים, ומי שמביט על המפל מהר האם רונג, מגלה להפתעתו שמימי המפל נראים בצבע כסף – ומכאן שמו. מומלץ להגיע אל המפל בטיול רגלי, ולחוות את הטבע והנוף שבדרך. למתקשים בהליכה, קיימת אפשרות להגיע למפל בנסיעה של כחצי שעה.

מקונג

שייט בדלתת המקונג

מקורותיו של נהר המקונג הם בטיבט, והנהר שאורכו 4500 קילומטר עובר לאורך וייטנאם, ומתפצל לערוצים רבים בדלתא, בטרם הישפכו לים. השייט בדלתת המקונג הוא חוויה מהנה לכל המשפחה, שבמהלכה הסירות עוברות בנופים קסומים של כפרים ציוריים וסמוך לשדות אורז. בנקודות שונות לאורך מסלול השייט תוכלו לערוך שופינג באחד מן השווקים הצפים, ובנוסף על כך, תוכלו לבקר בבתי חרושת ייחודיים, כמו למשל בבית חרושת לממתקים. כאן המטיילים יוכלו לצפות גם בכלי השייט השונים השטים לאורכה ולרוחבה של הדלתא.

פארק השעשועים וינפרל

פארק השעשועים וינפרל ממוקם על אי, בצמוד לכפר נופש ולקניון מודרני. בפארק מגוון אטרקציות לילדים, מגלשות אקסטרים, חוף ים מסודר, פארק ימי ובו מעל ל-300 יצורי ים, ארבעה אולמות קולנוע גדולים, חדרי קריוקי ועוד. במקום פעילויות לכל בני המשפחה ורמת אירוח גבוהה.

הו צ’י מין סיטי (סייגון) וסביבתה

הו צ’י מין סיטי, הלא היא סייגון, היא המרכז העסקי והתרבותי של וייטנאם. העיר תוססת ונמרצת, ומלאה בתי קפה, מסעדות מוזיאונים מרכזי קניות, וחיי לילה תוססים. בקרבת הו צ’י מין נמצאות מחילות קו צ’י, ששרדו מימי מלחמת ווייטנאם, ומאפשרות הצצה לתקופות אפלות בהיסטוריה של וייטנאם, לסבל של האוכלוסייה המקומית בימי המלחמה, ובד בבד לצד האכזרי של בני העם החביב, אשר לא בחלו באמצעים על מנת למגר את חיילי הצבא האמריקני. מקומות מומלצים לביקור בעיר הם פגודת טיין האו (הגבירה של הים), מקדש קאו דאי, בניין הדואר הישן, קתדרלת נוטרדאם, מוזיאון הו צ’י מין, ומוזיאון שרידי המלחמה.

הפארק הלאומי פונג נהא – קה באנג

הפארק הוכרז כאתר מורשת עולמית בשנת 2003, בזכות תופעות הטבע הייחודיות שבו. בפארק נחלים תת קרקעיים ומאות מערות, וביניהן המערה הגדולה בעולם. מומחים טוענים כי הרי הגיר בפארק הם בני 400 מיליון שנה. הפארק משתרע על פני שטח של 875.5 קמ”ר, ובין המערות המפורסמות שבו נמצאות מערת פונג נהא, שעל שמה נקרא הפארק. מערת פונג נהא מחולקת ל-14 חדרים, שטחה מעל 6,700 מ”ר, וזורם בה נהר תת קרקעי לאורך 13969 מטרים. בשנת 2009 קבוצת חוקרים בריטית גילתה עוד עשרים מערות בפארק, ביניהן המערה הגדולה בעולם, מערת סון דונג, שבה נמצאים יער עבות, נהר הזורם לאורך שניים וחצי קילומטר, ונטיפי ענק מרהיבים.

 

רוצים לבקר באתרים הטובים ביותר בווייטנאם? צרו קשר עם המומחים שלנו בטלפון 03-9799924
או הקליקו כאן לטיול פרטי בווייטנאם | טיול מאורגן בווייטנאם

 

 

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

4.5/5 - (6 votes)