03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

פארקים לאומיים בווייטנאם

וייטנאם מציעה למבקריה שפע עצום של חוויות ייחודיות החושפות טפח אחר טפח את הקשר העדין בין יצירה ורוחניות, ולא רק כאלה מעשה ידי האדם, גם אימא טבע לא חסכה מאמצים ביצירת האומנות המופלאה הקרויה וייטנאם. בדומה לשילוב הדתות הייחודי בווייטנאם, ניתן למצוא בה שילובים מפתיעים טבעיים של מישורים והרים, וטבע פסטורלי עוצר נשימה. לפניכם טעימה קטנה מהפארקים הלאומיים הבולטים בווייטנאם.

Phong Nha

פהונג נהא-קא באנג – Phong Nha-Ke Bang
הפארק המיוחד, המוכר כאתר מורשת עולמית, משלב מערות ארוכות-ארוכות, שמרביתן טרם נחקרו לכל עומקן, ומערכת מיוחדת של אזורים קארסטיים (אבני סיד) בטקסטורה ייחודית שנוצרה על ידי מזג האוויר בתהליך שארך אלפי שנים. המערה הגדולה בתבל ממוקמת במערכת המנהרות הזו – “פונג נהא” שמה, ותאורת שמש ייחודית בה יוצרת מעין מיצג אורות מיוחד, בצבעי תכלת ירוק וכתום, בשילוב מופלא כל כך שמומחי תאורה מנוסים לא היו מצליחים ליצור. את יצירת האומנות התלת ממדית הזו שיצר הטבע משלימה עובדה היסטורית מדהימה: המערות חושפות אבנים מלפני 400 מיליוני שנים!

black hamong

פארק קוק פונג – cuc phuong national park
קוק פואונג היא אחת השמורות החשובות ביותר בווייטנאם, דרכה אנו למדים על התרבות הווייטנאמית העתיקה. חובבי פרפרים ישמחו לגלות ביער הטרופי במקום מאות סוגים של פרפרים, ואף עטלפים, בעלי כנף וחרקים ייחודיים. המטיילים באזור זה יוכלו להתרשם מהיכולת האסתטית והיעילות המרשימה של תושבי האזור המעבדים את האדמה בגבהים שונים, ואף לפגוש בבני שבט המונג המתגוררים במקום ומגדלים אורז בטרסות ירקרקות מיוחדות, הנראות כמדרגות עגולות סביב צריפי העץ הפסטורליים.
לפארק ערך רב במיוחד לחוקרי המאובנים – בפארק ותיק זה (שהוקם בתחילת שנות השישים) אנו מקבלים אפשרות להציץ בשלבים האבולוציוניים הראשונים של החיים על פני הפלנטה שלנו בזכות מאובני רכיכות בנות יותר מ-200 מיליוני שנים שנחשפו באזור.

cat ba island

השמורה באי קאט בה – Cat Ba Island
בתוך מפרץ הא לונג נמצא אחד האיים המרהיבים ביותר. האי קאט בה ובו השמורה הביוספרית הקרויה על שמו, הוא חגיגה של ממש לחובבי הבוטניקה. מעל 1500 זנים שונים של צמחים תועדו בו עד היום, ביניהם מעל מאה עצים ו-160 צמחי מרפא שונים. הביקור בשמורה הירוקה וההררית היה בעבר נחלתם של משפחות מבוססות מאזור אסיה, אך בעשורים האחרונים גם התיירים בעולם המערבי גילו את יחודו.

לסיכום, הפארקים הלאומיים הבולטים בווייטנאם מציעים למבקרים חוויה המשלבת טבע פראי עוצר נשימה ואתרים ארכיאולוגיים חשובים המאפשרים לגעת בעולמנו כפי שהיה לפני מאות מיליוני שנים, הרבה לפני שהמין האנושי פסע על פני האדמה.

רוצים לטייל בפארקים הלאומיים היפים ביותר בווייטנאם? צרו קשר עם המומחים שלנו בטלפון 03-9799924
או הקליקו כאן לטיול פרטי בווייטנאם | טיול מאורגן בווייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (7 votes)