03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

שמורת הטבע פו לונג – הגבעה הכי גבוהה בכפר

במרחק של כ-4 שעות נסיעה מהאנוי שוכנת פנינת טבע אמיתית, הטומנת בחובה את אחד האזורים המיוחדים והציוריים ביותר בצפון ויאטנם – שמורת הטבע פו לונג. בואו להכיר את השמורה הקסומה, את גבהות ההרים הירוקות, את טרסות האורז ואת הג’ונגלים הפראיים בין המיוחדים ביותר בווייטנאם.

טיול לויאטנם

שמורת הטבע פו לונג הוקמה בשנת 1999 ונמצאת כ -170 ק”מ דרומית מהאנוי. שטח הטבע הכולל של השמורה מגיע לכדי 17,662 דונם ורובו מכוסה יער טרופי בתולי, שנגלה לתיירים רק בשנים האחרונות, מה שהופך את המקום לפראי ומיוחד כל כך. באזור השמורה פזורים כפרים קטנים המשמשים בית למקומיים, רובם ממוצא תאילנדי. בהתאם לכך, פירושו של השם “פו לונג” הוא מתאילנדית ומשמעותו – “הגבעה הכי גבוהה בכפר”.

טיול בויאטנם

עם הגעת התיירים לאזור, הפך פו לונג ליעד נהדר לטיול של יום עד כמה ימים, במיוחד לאלו המגיעים מהאנוי השוכנת בסמוך. האופציות הנהדרות לטיול באזור הן רבות ומגוונות –  יציאה לטרקים ביער בין טרסות אורז ארוכות, טיולי רכיבה על אופניים וביקור בכפרים יפים וקטנים באזור. ההרים סביב מרכז פו לונג מכוסים ביערות גשם טרופיים, בעוד העמק המרכזי מכיל סדרה של כפרים וטרסות אורז. צאו לטיול לאורך העמק או למרגלות ההר כדי להתקרב לעולם החי והצומח של האזור. האזינו לגלגלי המים העובדים ולצלילי היער, נופפו לעבר חקלאים נחמדים, צפו בבעלי החיים הרועים את השדות ותטעמו מנות נפלאות של המטבח המקומי. טיול בשמורת הטבע פו לונג הוא פשוט נשימה של אוויר צח.

טיול לווייטנאם

אחד המסלולים הטובים ביותר על מנת לספוג את האווירה של פו לונג, הוא טרק לפסגת ההר הגבוה בעל אותו שם – הר פו לונג. יש לציין שהגישה למפות והשבילים המסומנים מעט מוגבלת בכל הפארק ולכן על מנת לא להסתבך ועל מנת לחסוך בזמן, מומלץ לשכור את שירותיו של מדריך מקומי אשר יגלה לכם את כל נקודות החן בשמורה. תוכלו יחד עם המדריך לעלות לפסגת ההר, או לצאת טרק בכל השמורה, כך או כך אתם תגלו נופים נפלאים.

טיול בווייטנאם

מקצה כפר הייו (Hieu) מחכה לכם מסלול קצר בשדות אורז, שבסופו תגיעו לסדרה של מפלים חלומיים הנקראים Thác Hiêu Waterfall ומשתרעים במורד הגבעה. זהו מקום מושלם להתקרר בטבע אחרי יום טיול מספק, תוכלו להיכנס לנהר לטבילה ולחקור קטעים שונים של המפל.

התושבים המקומיים העבירו במשך שנים ולמשך דורות דרך חיים תאית (תאילנדית) מסורתית ושמרו על המנהגים של אבותיהם, היוצרים חלק חשוב מהתרבות והקהילה המקומית. אריגה, רקמה וייצור סלים וריהוט מבמבוק הם רק חלק מהכישורים האומנותיים של תושבי פו לונג, ובימים בהם תרצו לנוח מטיולי הטבע ולהכיר את התרבות המקומית מקרוב, תוכלו להצטרף לסדנת מלאכה בה תלמדו משהו חדש ועל הדרך, תתמכו בקהילה ותעזרו בשימור המסורות הנצחיות הללו.

טיול בוויאטנם

רוב מקומות הלינה באזור הם בתי הארחה מסורתיים ובכל אחד מהם תגלו פינה מבודדת ושקטה בלב נופים מרהיבים. תוכלו למצוא גם מספר בקתות עץ ומעט מאוד מלונות, אך בתי הארחה יעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת בעמק השלו של השמורה.
תוכלו להגיע לפו לונג באמצעות שאטלים מהאנוי בנסיעה האורכת כ-4 וחצי שעות, בחלק מהשאטלים תזכו לעצור גם במאי צ’או, אזור ציורי נוסף בקרבה לפו לונג.
התקופה הטובה ביותר לבקר בפו לונג היא בעת עונת קציר האורז, האורכת מספטמבר עד נובמבר או מפברואר עד מאי. בתקופות אלו, המטע שופע, הנוף מלא ירוק ומזג האוויר נעים.

רוצים לגלות את השמורות המופלאות של וייטנאם? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (1 vote)