03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

שמש ים וחול לבן – מוי נה – גן העדן של דרום וייטנאם

אלו מכם המחפשים פינה שקטה של חופים טרופיים, בתי אירוח מפוארים, דיונות חול מרהיבות ושלל אטרקציות ימיות מהנות, ישמחו לגלות את העיירה הקטנה מוי נה בדרום וייטנאם, גן עדן אמיתי בעל רצועת חוף מהפנטת ונופים עוצרי נשימה.

מוי נה וייטנאם

מוי נה (Mui ne) היא עיירת נופש קטנה בדרום וייטנאם, במחוז הנקרא Binh Thuan, המרוחקת כ-4 וחצי שעות נסיעה מהעיר ההומה הו צ’י מין סיטי. העיירה שוכנת על קו החוף הדרום-מזרחי של וייטנאם, וידועה בעיקר כיעד נופש לתיירים וכפר דייגים מרכזי באזור. המטיילים במוי נה יגלו שקיעות מדהימות על רקע חופים נוצצים וכפרים הנראים כאילו נלקחו מתוך גלויה.

Mui ne BEACHES VIETNAM

אזור התיירות המרכזי של העיר נמצא בעצם מרחק של מספר קילומטרים מהעיירה עצמה ונקרא Ham Tien, הוא מתפרש לאורכו של רחוב אחד ארוך כשהוא מציע שלל דוכנים, חנויות, מסעדות ובתי הארחה. אך גולת הכותרת של ביקור בעיירה היא כמובן חופי הים המפורסמים של מוי נה, צבעי כחול ותכלת על רקע של דיונות חול היוצרים נוף טרופי ייחודי לאזור. בנוסף, רוח הים החזקה באזור הופכת את מוי נה ליעד אידיאלי לגלישת קיט, גלישת רוח, ואטרקציות ימיות נוספות.

Mui-ne-FUSHERMAN-VIETNAM

הדרך לגן עדן

על מנת להגיע לגן העדן הדרומי ניתן לקחת רכבת היוצאת מהו צ’י מין סיטי בדרך כלל בשעות הבוקר, ועושה את דרכה למוי נה בכ-4 שעות נסיעה. ניתן גם להגיע באוטובוס או שאטל המציעים גמישות רבה יותר מבחינת שעות יציאה, אך הדרך המקובלת והנוחה ביותר היא ברכבת. מרגע ההגעה לתחנת הרכבת במוי נה, אתרי הנופש השונים מארגנים הסעות לבתי המלון והארחה (יש לתאם עמם מראש).  מהרגע שהגעתם למלון תוכלו לצאת ולחקור את גן העדן שסביבכם. אחת הדרכים המומלצות ביותר לעשות זאת היא באמצעות השכרת אופניים – זוהי הדרך הנפלאה ביותר לספוג את האווירה במקום. יש לשים לב לנהיגה זהירה ועם קסדה תמיד (שוטר יכול לעצור תיירים על אי חבישת קסדה). האופניים יעניקו למטיילים בעיירה גמישות ונוחות לחקור נקודות חן, שווקים מקומיים ועוד אתרים בגן העדן הטרופי הזה.

SAND-DUNES-MUI-NE-VIETNAM

גלישת דיונות לרקע השקיעה

כאמור, אחת האטרקציות האהובות ביותר באזור הן דיונות החול הלבנות של מוי נה. הפלא הגאוגרפי הזה מושך אליו אלפי מטיילים בשנה, המגיעים לסיורי אופנועים או ג’יפים ונהנים מגלישת חולות ונופים עוצרי נשימה. ניתן לסגור טיול מאורגן מסוג זה בבתי המלון ודוכני התיירות בעיירה. ניתן גם לשכור טרקטורון קטנטן עם ההגעה, איתו תוכלו לעלות ולרדת במורדות הדיונות הלבנות. מומלץ לקחת סיור של שעות אחה”צ או לפנות בוקר, אז נוף הזריחה או השקיעה על הדיונות יציגו לכם את אחד המראות היפים שתראו בחייכם. לאורך העיירה פזורים מספר מרכזים ובתי ספר לגלישה המעבירים שיעורים וקורסים בענף. בנוסף תמצאו בית ספר לשייט מפרשיות המספק סירות מפרשים קטנות לשייט באזור.

Suoi-Tien-MUI-NE-VIETNAM

ערוץ הפיות והקניון האדום

תופעת טבע מרשימה נוספת אותה ניתן למצוא באזור היא “ערוץ הפייה” או Suoi Tien בשפת המקומיים. זהו למעשה נחל קטן ושקוף החוצה את דיונות החול בצבעים שונים, וניתן לחצות אותו ברגל בקלות יחסית. לאחר מספר מועט של צעדים, תגלו מפל קטן הנופל לבריכת מים בה תוכלו להשתכשך. גם הקניון האדום הוא אתר ששווה לבקר בו בעת טיול במוי נה. מדובר בקניון טבעי המוקף דיונות חול בצבעי אדום עז כשברקע קו החוף מופיע ויוצר תמונה הנראית כלקוחה מגלויה. בדרך לאתר תוכלו לבקר גם באחד מכפרי הדייגים הייחודיים שבאזור.

רוצים להתרפק על החול הלבן ולתפוס שיזוף במוי נה? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (4 votes)