03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

הערים הפופולאריות ביותר בלאוס

לאוס המרתקת שמרה על הצביון הייחודי שלה בזכות אדישותם של התיירים במהלך המאה האחרונה למקום. למעשה, רק בשנים האחרונות עלתה כמות התיירים ללאוס למעל 1.8 מיליון לשנה. מקדשים היסטוריים, המשלבים בין הבודהיסטים לתורות הינדואיסטיות  ופולחנים נוספים הופכים את לאוס למרכז תרבותי עשיר שהאו”ם החליט לשמר. אילו ערים נפלאות תוכלו לגלות בלאוס? אספנו עבורכם את שלוש הערים הבולטות ביותר – שאחת מהן הוגדרה כולה כאתר מורשת עולמית.

 

ויינטיאן

עיר הבירה של לאוס ויינטיאן – Vientiane
עיר הבירה של לאוס נחשבת למעוז המודרני ומתפארת במבני התרבות (בעיקר מקדשים) המרתקים יותר בין הערים השונות בלאוס. עשירית מאוכלוסיית המדינה מתגוררת במקום, זאת בזכות מקומות העבודה הרבים המוצעים בה. עבור התיירים הסקרנים המבקרים באזור ישנן מספר אטרקציות בולטות המושכות את העין. צרפת, ששלטה בעבר במקום השאירה בה מזכרת – העתק של שער הניצחון הממוקם בבירה.
אם מקדשים עתיקים מרגשים אתכם במיוחד תוכלו לבקר ב That Luang, פגודה בודהיסטית מרהיבה וסמלה הלאומי של לאוס, או במקדש העתיק ביותר בויינטיאן, Wat Si Saket, השוכן בחצר יפיפייה בין עצי פרי שונים, המכיל אלפי פסלוני בודהה מחומרים וצבעים שונים.  בשעות הבוקר המבקרים במקום יוכלו לפגוש את המוני המתפללים המקומיים המגיעים למקדש.

luang pravang

לואנג פראבנג – Luang Prabang
כאשר אתרים נבחרים לשימור על ידי האו”ם, בדרך כלל מדובר בבניין או אזור ספציפיים. בשנת 1995 נבחרה לואנג פראבנג, בירתה לשעבר של לאוס, כאתר לשימור מורשת עולמית של אונסק”ו, דבר הנבע מרצון לשמור על ייחודה של העיר המלכותית המספקת הצצה לערי הבירה העתיקות של דרום מזרח אסיה, ומשובצת במקדשים מרהיבים רבים לצד אדריכלות מימי הקולוניה הצרפתית ושווקים ססגוניים.
בלואנג פראבנג תוכלו לטפס לפסגת הר פו סי (Mount Phu Si), ממנו תזכו לתצפית מרשימה על העיר וסביבותיה, וביניהם נהר המקונג והקהאן העוצמתיים, לבקר במפלי קואנג סי היפיפיים, הממוקמים בתוך פארק מרשים, בו תוכלו לסייר בין הבריכות הטבעיות, בפארק הדובים השחורים הסמוך ועוד, או לצאת למסע קניות לילי בשוק הלילה הנפרש לאורך הרחוב הראשי, שם תוכלו לשטוף את העיניים במגוון עבודות היד המסורתיות והמזכרות העומדות למכירה.

vang vieng

ואנג ויאנג – Vang Vieng
כשעתיים וחצי של נסיעה איטית מעיר הבירה ויינטיאן תמצאו עיר ציורית נוספת, מוקפת הרי קרסט. ואנג ויאנג מציעה חוויה עירונית משולבת במראות טבע עוצרי נשימה, הכוללות עשרות מנהרות קראסט ויערות עבותים. אחת מהמערות הללו אף היא מציינת את דמותו המרהיבה של בודהה ומכונה Tham Phu Kham. תופתעו לדעת שפירוש השם הוא “הלגונה הכחולה”. במקום תמצאו נהר כחול מרהיב בו אפשר להשתכשך, לאחר שצפיתם בפסל הבודהא המרשים עשוי הברונזה במערה.

לסיכום, לאוס פותחת בפנינו צוהר לעולם נסתר של תרבות מרתקת ומלאת קסם, טבע עוצר נשימה ואדריכלות מגוונת. כל זה בשילוב מדינה שעד לא מזמן הייתה נסתרת מעיני התיירים – ונגלה את הסוד שממתיקה לאוס למבקריה.

 

רוצים לגלות את קסמה של לאוס מקרוב? קליק קטן ואתם בדרך
טיולים מאורגנים וייטנאם | טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

ליוניק ויאטנם שאפו על הכל - ארגון מופתי, מדריך מצוין, קבוצה נהדרת. אנחנו מטיילים לא מעט, וזה אחד הטיולים הטובים ביותר שעשינו. נמליץ בחום!
יצאתי להרבה טיולים מאורגנים, ואתם הראיתם לי שיש דרך יותר טובה, ואם כל המדריכים שאתם מעסיקים הם כמו מיכאל שנתן תשומת לב לכל הקבוצה ולכל אחד בנפרד, אז יישר כח לכם ותמשיכו בדרך הזאת. תודה על טיול חווייתי בויאטנם וקמבודיה
תודה לכם על ההשקעה וארגון טוב של הטיול שבו כל רגע הייתה חוויה קסומה. תודה רבה רבה גם למיכאל המדריך החייכני והסבלני עם חוש ההומור שהעצמת את השמחה בטיול.

5/5 - (2 votes)