03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

 וייטנאם – מסע בזמן

וייטנאם היא מדינה שבה ההיסטוריה מהדהדת בכל פינה – החל ממקדשים עתיקים ועד לרחובות המודרניים של האנוי וסייגון. מסע בוייטנאם הוא כמו לצעוד בין פרקים שונים של היסטוריה עשירה ומורכבת, ממלכות עתיקות, דרך תקופת הקולוניאליזם ועד לתקופה המודרנית שבה המדינה מתעוררת מחדש ומצליחה לשלב בין עבר להווה.

היסטוריה של וייטנאם

ממלכות עתיקות וחיים מסורתיים

מסע הזמן שלנו מתחיל בתקופה העתיקה של וייטנאם, כאשר הממלכות הקדומות של האזור שלטו במרחבים נרחבים. במרכז וייטנאם נמצאים שרידי עיר הבירה הקדומה הואה, בה ניתן למצוא את הגנים הקיסריים והמצודות המפוארות. המבנים המרשימים, הפסלים העתיקים והארכיטקטורה המורכבת מספרים את סיפורם של קיסרי וייטנאם ששלטו ביד רמה והכתיבו את התרבות, האמנות והאמונות של האזור. ביקור במקומות אלו מעניק הצצה לעידן שבו חיו תושבי וייטנאם חיי פאר ומסורת.

תקופת הקולוניאליזם הצרפתי

התקופה הקולוניאלית של וייטנאם היא פרק חשוב ומורכב בהיסטוריה של המדינה. הצרפתים הגיעו לוייטנאם במאה ה-19 וההשפעה שלהם מורגשת עד היום. בערים כמו האנוי וסייגון ניתן לראות את הארכיטקטורה הצרפתית – מבנים מפוארים, כנסיות ומבנים ציבוריים שנבנו בסגנון צרפתי קלאסי. התערובת של הארכיטקטורה הצרפתית עם הסביבה האסייתית יצרה ניגודיות ייחודית, שנותנת לערים אלו מראה ייחודי ושונה. המורשת הצרפתית לא מתבטאת רק בארכיטקטורה, גם במטבח המקומי ניתן למצוא השפעות קולינריות צרפתיות, כמו הבגט שהפך לסמל של המטבח הווייטנאמי המודרני.

קתדרלת נוטרדאם בעיר סייגון (הו צ'י מין)

מלחמת וייטנאם וההתאוששות

הפרק החשוב והכואב ביותר בהיסטוריה של וייטנאם הוא מלחמת וייטנאם, שהותירה צלקות עמוקות בנפש ובנוף. המלחמה, שהתרחשה בשנות ה-60 וה-70 של המאה ה-20, הותירה אחריה הרס וכאב, אך גם עוצמה וכוח הישרדות של העם הוייטנאמי. כיום, אתרי המלחמה כמו מנהרות קו צ’י והמחנה המרכזי במוזיאון המלחמה בסייגון, מציגים את ההיסטוריה הכואבת, אך גם מעוררת השראה. ההתאוששות של וייטנאם מהמלחמה היא סיפור מרגש של התחדשות, שיקום ובנייה מחדש של המדינה.

מחילות קו צ'י

התעוררות מודרנית

כיום, וייטנאם מתעוררת מחדש ומתקדמת בצעדי ענק אל עבר העתיד. הערים הגדולות מתפתחות במהירות, התעשייה משגשגת והמדינה הפכה למרכז כלכלי חשוב בדרום מזרח אסיה. אך לצד הקדמה, וייטנאם מצליחה לשמור על המסורת והתרבות הייחודית שלה. הרחובות המודרניים חיים בדו קיום לצד המקדשים העתיקים, השווקים המסורתיים מתקיימים לצד מרכזי הקניות הענקיים והתרבות הווייטנאמית ממשיכה לשמר את מנהגיה העתיקים גם בעולם המודרני.

יוניק ויאטנם - טיול לווייטנאם

וייטנאם – היסטוריה חיה

וייטנאם היא מדינה של ניגודים והרמוניה, מקום שבו ההיסטוריה העתיקה חיה יחד עם ההווה המודרני. כל מבנה, כל רחוב וכל צליל מספרים סיפור אחר, פרק נוסף בהיסטוריה המרתקת של המדינה. טיול בוייטנאם הוא מסע בזמן, שבו המטייל יכול לחוות את העושר התרבותי, המורשת והנופים עוצרי הנשימה של ארץ זו.

 

חולמים על טיול בוייטנאם הקסומה? קליק קטן ואתם בדרך 
טיולים מאורגנים וייטנאם
| טיולים פרטיים וייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

ליוניק ויאטנם שאפו על הכל - ארגון מופתי, מדריך מצוין, קבוצה נהדרת. אנחנו מטיילים לא מעט, וזה אחד הטיולים הטובים ביותר שעשינו. נמליץ בחום!
יצאתי להרבה טיולים מאורגנים, ואתם הראיתם לי שיש דרך יותר טובה, ואם כל המדריכים שאתם מעסיקים הם כמו מיכאל שנתן תשומת לב לכל הקבוצה ולכל אחד בנפרד, אז יישר כח לכם ותמשיכו בדרך הזאת. תודה על טיול חווייתי בויאטנם וקמבודיה
תודה לכם על ההשקעה וארגון טוב של הטיול שבו כל רגע הייתה חוויה קסומה. תודה רבה רבה גם למיכאל המדריך החייכני והסבלני עם חוש ההומור שהעצמת את השמחה בטיול.

5/5 - (1 vote)