03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

ירח דבש בווייטנאם

וייטנאם האקזוטית נחשבת לאחד מיעדי התיירות הרומנטיים ביותר, מה שהופך אותה למוקד משיכה פופולרי במיוחד עבור זוגות צעירים המבקשים את חופשת ירח הדבש המושלמת עבורם. כפרי הדייגים הציוריים, אוצרות הטבע המרהיבים והחופים שטופי השמש של וייטנאם יספקו לנשואים הטריים שפע של רגעים רומנטיים וזיכרונות קסומים מהתקופה הכי יפה בחייהם.  ריכזנו עבורכם כמה מהאתרים והפעילויות הכי רומנטיות שווייטנאם מציעה לזוגות בירח דבש, ולזוגות אוהבים בכלל.

למה קוראים לחופשה הזוגית הראשונה לאחר הנישואין ירח דבש?

למקרה שתהיתם, אנחנו פה כדי לספר לכם שהמושג “ירח דבש” (במקור Honeymoon) בא לרמז על התקופה המיוחדת המגיעה מיד לאחר החתונה ונחשבת למתוקה במיוחד. המנהג הנלווה לירח הדבש, חופשת ירח הדבש, במהלכה הזוגות הטריים יוצאים לחופשה מיד לאחר טקס החתונה, החל אי שם במאה ה-19 בתקופת השלטון הקולוניאלי הבריטי בהודו, אז נהגו כלות מהמעמד העשיר בהודו לצאת למסע כלה בליווי פמליה מכובדת.

מה היהדות אומרת על זה?

כאמור, חופשת ירח הדבש היא מנהג בינלאומי ונראה כי אין קשר בינו לבין הדת היהודית, אך מסתבר שגם פה, היהדות חשבה על זה קודם, ובספר דברים, פרק כ”ד פסוק ה כתוב: “כִּי יִקַּח אִישׁ אִשָּׁה חֲדָשָׁה, לֹא יֵצֵא בַּצָּבָא וְלֹא יַעֲבֹר עָלָיו לְכָל דָּבָר; נָקִי יִהְיֶה לְבֵיתוֹ שָׁנָה אֶחָת, וְשִׂמַּח אֶת אִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר לָקָח”. אז אומנם לא נאמר פה על חופשה אקזוטית, אבל כן הבעל היה מחויב להקדיש את שנת נישואיו הראשונה לביתו, לא לצאת למלחמות ורק להכיר ולשמח את אשתו. אנחנו לגמרי בעד להחזיר את המנהג הזה, בשילוב עם נופש מפנק כמובן.

אז איזה אתרים אסור לפספס בחופשת ירח דבש בווייטנאם?

וייטנאם היא מדינה לא קטנה בלשון המעטה, וטומנת בחובה יופי טבעי עוצר נשימה משולב במבנים ארכיטקטונים מרשימים מתקופות שונות, וקצרה היריעה מלהכיל. ובכל זאת, הנה כמה מהאתרים שירימו לרומנטיקה, יהפכו את ירח הדבש שלכם למושלם ויחזירו אתכם לארץ קצת מאוהבים ומאושרים יותר מאיך שיצאתם לדרך.

שייט מפנק במפרץ הא לונג (Ha Long Bay)

אחת החוויות הרומנטיות ביותר שיש לווייטנאם להציע עבור זוג טרי בירח דבש היא שייט במימי מפרץ הא לונג. הא לונג ביי, השוכן בצפון וייטנאם, נחשב לאתר התיירות הפופולרי והמרהיב ביותר במדינה, ואף נבחר בשנת 2011 כאחד משבעת פלאי עולם הטבע. המפרץ, המתפרש על-פני שטח של כ-1,500 קמ”ר, מורכב מאלפי איים קטנים המזדקרים לגובה רב כמו צוקים גבוהים בשלל צורות מרהיבות, והתמונה הכוללת של מפרץ הא לונג היא של אלפי צוקים הפורצים ממימי המפרץ בשלל צורות מכושפות. שייט בספינה מפוארת, הכולל לינה של לילה אחד לפחות, הוא חוויה רומנטית מקסימה שאהובה במיוחד על זוגות החוגגים את ירח הדבש שלהם בווייטנאם. במהלך השייט מפליגים לאיים הציוריים, עוגנים לסיורים באתרים מרכזיים או לצלילות ושחייה היכן שניתן, ונהנים מאוכל משובח ונוף מהפנט. שייט כזה נמשך בין יום אחד למספר ימים.
בין האתרים הפופולריים ביותר במפרץ נכללים מערת דונג טיאן קונג (Dong Thien Cung) – מערת נטיפים יפה ומרשימה במיוחד הנמצאת באי דאו גו, אשר במימי הא לונג ביי. האי קאט בה (Cat Ba) – האי מהווה אתר נופש אטרקטיבי לתיירים, הטומן בחובו מלונות ומסעדות, חופים ציוריים ונופים מרהיבים של טבע פראי לצד פארק לאומי בעל אותו שם המהווה בית לשלל בעלי חיים וצמחייה ייחודית.  האי טון צ’או (Tuan Chau) – החוף של האי טון צ’או יפה במיוחד, ומציע לזוגות בירח דבש שפע של פעילויות ימיות ואטרקציות, כדוגמת מופע משעשע של כלבי ים. מערת ההפתעה (Surprise Cave) – אחת המערות היפות בהא לונג ביי ובווייטנאם כולה.

סיור רומנטי בעיר דאלאת (Da lat)

העיר דאלאת, השוכנת בדרום וייטנאם בגובה של 1500 מטרים מעל פני הים, שימשה בתור אתר נופש עוד בתקופה בה וייטנאם הייתה קולוניה והצרפתים חיפשו יעד להימלט אליו מהחום והלחות שמאפיינת כל-כך את העיר סייגון. ברבות השנים הפכה דאלאת ליעד רומנטי במיוחד בזכות היופי הטבעי בו התברכה, המבנים הציוריים המשובצים ברחובותיה, הפרחים הססגוניים המעטרים את מרחביה והמפלים המרשימים המצויים באזורה, על כן היא מהווה מוקד משיכה לזוגות טריים, מקומיים ותיירים כאחד. בטיולכם בעיר תוכלו לבקר בארמון הקיץ של מלך וייטנאם  או ב”בית המשוגע” הנראה כמו אחד ממבניו של גאודי בברצלונה, להלך במבוך בצורת לב בעמק האהבה בין פרחים ופרפרים יפיפיים, לעלות ברכבל אל עבר הר המשקיף על העיר הציורית או לצאת בנסיעה ברכבת הרים אל מפל דאטאנלה (Datanla Waterfall) המרשים.
אם אתם חובבי פרחים אל תפספסו ביקור בגן הבוטני בעיר, המכיל בתוכו גם אגם בו ניתן לשוט בסירת ברבור. יותר קיטשי ורומנטי מזה אין.


טיול אקסטרים במפלים הסובבים את דאלאת

ואם אתם כבר בדאלאת ומחפשים קצת אקשן לא שגרתי, אנחנו ממליצים לכם להקדיש יום לאזור הסובב את דאלאת, העשיר במפלים מרשימים המציעים למבקרים בהם פעילויות אקסטרימיות כגון סנפלינג ומגלשות טבעיות,  המהווים יעד אטרקטיבי לטיול בן יום אחד לפחות. המפלים היפים ביותר באזור הם מפלי פונגור (Pongour Falls) – השוכנים כ-50 ק”מ מדאלאת. מפלי הפיל (Elephant Falls,  Lieng Rewoa Waterfall) – המצויים כ-30 ק”מ מדרום לדאלאת  ומפל דאמברי (Dambri Falls) – הממוקם במרחק של כ-80 ק”מ מדאלאת.

ביקור בעיר הוי-אן (Hoi-An)

העיר הוי-אן, השוכנת במרכז וייטנאם לחופו של ים סין הדרומי, מציעה לזוגות צעירים אווירה רומנטית ושלל אתרים ופעילויות מהנות, ביניהם סיור בעיר העתיקה, אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו בשל עברה כעיר הנמל המרכזית של ממלכת צ’אם והמבנים החשובים הפזורים בה, כגון הגשר היפני, מקדש קוואן קונג המרשים והתיאטרון המסורתי, מגוון קורסי בישול מהם תצאו עם קיבה מלאה בכל טוב וכישורים שיאפשרו לכם לטעום מהמטבח הווייטנאמי גם שתחזרו לארץ, טיולי אופניים רומנטיים ברחובות העיר הציוריים ועוד.
להמשך קריאה על דברים מעניינים לעשות בהוי-אן לחצו כאן

מעבר גן העדן ( Heaven’s Gate, Tram Ton Pass)

אחד האתרים הכי רומנטיים בווייטנאם מכונה “מעבר גן העדן” והוא שוכן בצפון המדינה, כ-20 ק”מ צפונית לעיר סאפא. הדרך המובילה אל המעבר ארוכה ומתפתלת. היא עוברת במרכזם של הרי הואנג ליאן סון ומזמנת למטייל תצפית יפה על הסביבה ההררית. המראות הנשקפים ממעבר גן העדן יפים כמו תמונה. מטעים ירוקים, חלקות חרושות ושדות אורז כפריים שלא נגמרים. נוף פסטורלי במיטבו. בנוסף, ניתן לצפות על העמק הרחב השוכן מתחת למעבר ועל הדרך היפהפייה המובילה מלאי צ’או לעיר סאפא.

האי פו קוק (Phu Quoc Island)

האי פו קוק נחשב לאחד מהיעדים הרומנטיים  והפופולריים ביותר בקרב נשואים טריים. החולות הלבנים, מי הים הכחולים ועצי הדקל הגבוהים שמקיפים את האי, משווים לאי מראה ציורי ורומנטי במיוחד. לנופשים באי מומלץ לצאת למסע צלילה בן כמה שעות, שכן האזור ידוע בחיים התת ימיים העשירים שבו. אלה כוללים מינים רבים של דגים צבעוניים ואלמוגים. בנוסף, ניתן ליהנות מפעילויות ספורט ימיות נוספות כדוגמת גלישה, שחייה ושייט.

מתכננים ירח דבש בווייטנאם? לחצו כאן לטיול ירח דבש בווייטנאם | טיול פרטי בווייטנאם

לשאלות צרו עמנו קשר

תודה לכם על טיול מופלא ומלא חוויות בווייטנאם וקמבודיה. היה תענו בזכות מסלול מעולה, מדריך מדהים וקבוצה נדירה
טיול מופלא לווייטנאם וקמבודיה
קשה לסכם בכמה משפטים את החוויה שחווינו יחדיו בשבועיים האחרונים. הכרנו מדריך בחסד עליון שדאג לכל מחסור בניסיון לעשות הכי טוב לכולם. חווינו טיול עם תחושה של משפחה אחת גדולה ואב שדאג לקבוצה של 24 מטיילים שבקושי הכירו אחד את השני, אך באו עם חיוך, חום ותחושה של קבוצה מלוכדת. חווינו נופים,תרבויות שונות ומשונות, ריחות, מאכלים ואף מסאג'ים מפנקים, חווינו קניות, ויכוחים וחיבורים, חווינו צחוקים והכי חשוב חווינו את עצמנו מאוחדים יחדיו. ולך עדיאל היקר אומר באופן קולקטיבי תודה על הכל.
תודה לעדיאל וליוניק ויאטנם על חוויה בלתי נשכחת
חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.

5/5 - (6 votes)