03-9799924
אמון הציבור info@unique-vietnam.co.il 03-9799924

טיולים פרטיים לויאטנם וקמבודיה

מבחר הטיולים הפרטיים הגדול ביותר לויאטנם, קמבודיה ולאוס.
טיולים מקצועיים בהתאמה אישית לזוגות, משפחות וקבוצות.

טיולים מאורגנים לויאטנם וקמבודיה

טיולי תרבות איכותיים לויטנאם קמבודיה ולאוס.
הדרכה בעברית | קבוצות קטנות והומוגניות | חצי פנסיון.
ללא פשרות על איכות הטיול וההדרכה.

וייטנאם עם ילדים

וייטנאם היא יעד אידאלי לטיול עם ילדים. ומה הפלא? איזה ילד לא ירצה לשוט בקיאק במפרץ הא לונג, לנסוע בריקשה ברחובות של האנוי ולהכיר את בני השבטים המקומיים? לצד אתרי התיירות המרתקים של וייטנאם – שהילדים נהנים בהם לא פחות ואולי אפילו יותר מהמבוגרים – יש הרבה אתרים ופעילויות נוספות שהופכים את וייטנאם ליעד מושלם למשפחות עם ילדים. הורים שטסו לווייטנאם עם הילדים במסלול וייטנאם למשפחות מדווחים כי הטיול הפך לאחת החוויות המרתקות והמגבשות ביותר שהם עברו כמשפחה. הרכבנו עבורכם רשימה של אתרים ופעילויות שהילדים שלכם יאהבו במיוחד.

 

הפלגה בספינה, שייט בקיאק ודייג במימי מפרץ הא לונג (Ha Long Bay)

מפרץ הא לונג מזמן לילדים שפע של פעילויות ימיות מרתקות והביקור בו הופך עבורם לחוויה שלא שוכחים. הא לונג ביי הוא אתר התיירות המרהיב ביותר בווייטנאם. המפרץ מורכב מאלפי איים קטנים המזדקרים לגובה רב כמו צוקים גבוהים. לכל צוק צורה מרהיבה משלו, ממש כאילו יצרו אותו במטה קסם והתמונה הכוללת של מפרץ הא לונג היא של אלפי צוקים הפורצים מתוך הים בשלל צורות מכושפות. הילדים צופים מרותקים במראה הדרמטי של המפרץ והאיים, ולהורים נותר לבחור באחת מבין האטרקציות הימיות הבאות, שילדים אוהבים במיוחד. האפשרות הראשונה היא שייט בספינה בהא לונג ביי, כולל לינה של לילה אחד לפחות על הספינה. האפשרות השנייה היא שייט בקיאק, והאטרקציה השלישית נותנת בידי הילדים חכה ומאפשרת להם לדוג דגים במימי מפרץ הא לונג.
להמשך קריאה על מפרץ האלונג לחצו כאן

 

בילוי בשלל פארקי שעשועים מותאמים לילדים

וייטנאם מציעה למשפחות עם ילדים לא רק טבע עוצר נשימה והיסטוריה מרתקת, אלא גם שלל פארקי שעשועים ומים ייחודיים, המשלבים בתוכם מתקנים שכל ילד מכיר ואוהב כגון מגלשות מים, רכבות הרים וגלגל ענק, לצד פסלי דרקונים ענקיים מצופים זהב, אולמות קולנוע מרווחים, אקווריומים עשירים בדגים אקזוטיים ושלל מחזות והרפתקאות שיעבירו לכם בכיף עם הילדים יום שלם.

 

השתתפות באחד הפסטיבלים ברחבי המדינה

אם אתם מתכננים לצאת לטיול משפחתי בווייטנאם, כדאי שתבדקו לפני כן אילו פסטיבלים מתקיימים, מתי והיכן, שכן השתתפות באחד הפסטיבלים בווייטנאם היא חוויה מהנה, ססגונית ובלתי נשכחת לכל המשפחה. למשל, כל שנה בתחילת חודש דצמבר מתקיים ברחבי וייטנאם פסטיבל העששיות, כולו מוקדש לקבל את השנה החדשה שבפתח. במהלך הפסטיבל הנמשך כיומיים מתקשטים הרחובות בפנסים בגדלים וצורות שונות המנקדים את הבתים בשלל צבעים משמחי לב, ובסוף הפסטיבל כל משתתף מדליק עששית ומשחרר אותה לאוויר העולם – המחזה הנגלה של רקיע הלילה מתמלא עשרות אלפי עששיות דולקות פשוט עוצר נשימה, וזה שהוא מצטלם בצורה מושלמת רק הופך את החוויה לכזו שתשאר עמנו תמיד.

טיפ שלנו- בהוי אן החגיגות משלבות גם מוסיקה שמחה וריקודים משובבים.

פסטיבל יפהפה נוסף הוא פסטיבל הפרחים בדאלאת, גם הוא מתקיים בחודש דצמבר, אך רק פעם בשנתיים. הפסטיבל נמשך ארבעה ימים במהלכם רחובותיה הציוריים של דאלאת ואגם שואן הואונג מתקשטים בפרחים מסוגים שונים ופנסים צבעוניים ומתמלאים מוזיקת רחוב אותנטית וריקודים מסורתיים.
טיפ שלנו- הפסטיבל האחרון התקיים בדצמבר 2017, משמע הפסטיבל הבא יהיה רק בדצמבר 2019.

 

ביקור בכפרי דייגים, ומפגש עם בני השבטים המקומיים

בצפון מערב וייטנאם, במרחק נסיעה לא ארוכה מהעיר סאפא, שוכנים מספר רב של כפרים קטנים וציוריים. הסיור בכפרים וההיכרות עם התושבים המקומיים אהובים במיוחד על ילדים ומאפשרים להם להכיר מקרוב את אורח החיים הכפרי והצנוע של בני השבטים המקומיים החיים באזור זה. תושבי הכפרים משמרים מנהגים עתיקים ונראה כי בכפרים אלה הזמן כאילו עמד מלכת. בני השבטים השונים לובשים בגדים וגלימות מסורתיות בצבעים בוהקים. הם מתפרנסים מדייג ומחקלאות בשיטות מסורתיות, ומגדלים בעיקר אורז ותירס. הבתים בכפרים אלה בנויים בעיקר מעץ ומבמבוק. סיור בכפרים, היכרות עם התושבים, אירוח אצל משפחות מקומיות והצטרפות לארוחות משותפות בבתי המקומיים – מהווים חוויה מרגשת עבור ילדים ומותירים בהם זיכרונות יקרים.
להמשך קריאה על אזור סאפה לחצו כאן

 

מעבר גן העדן ( Heaven’s Gate, Tram Ton Pass)

ילדים זוכרים לטובה את התצפית הנשקפת מבעד למה שמכונה “מעבר גן העדן”, מעבר השוכן בצפון וייטנאם, כ-18 ק”מ מהעיר סאפא. הדרך אל המעבר חוצה את הרי הואנג ליאן סון הגבוהים, והיא יפה ומסתורית במיוחד. הנוף הנשקף ממעבר גן העדן יפה כמו בסרטים. מתחת למעבר שוכן עמק גדול מאוד, המתאפיין במראות של טבע פראי ובמרחבים ירוקים מרהיבים.

 

ביקור בפגודת העמוד הבודד (One Pillar Pagoda)

ילדים מאוד אוהבים לבקר בפגודות של וייטנאם. הצורה הייחודית והקירות הצבעוניים מאוד מרשימים אותם. מבין הפגודות היפות של וייטנאם, אנחנו ממליצים לקחת את הילדים לראות את פגודת העמוד הבודד, הממוקמת במרכז העיר האנוי. הפגודה בנויה בצורת פרח הלוטוס, והעמוד הבודד, עליו ניצבת הפגודה, מסמל את גבעול הפרח. הילדים ישמחו ודאי אם תספרו להם את סיפור היפה העומד מאחורי בניית הפגודה. לפי המסורת העתיקה, הפגודה נבנתה על ידי קיסר שלא היו לו ילדים. לילה אחד חלם הקיסר שאלת הרחמים מוסרת לידיו ילד, כאשר היא יושבת על גבי פרח לוטוס. בתוך זמן קצר התחתן הקיסר ואשתו אכן ילדה לו בן זכר. כדי להנציח את החלום שהתגשם, החליט הקיסר להקים פגודה, שצורתה כצורת פרח הלוטוס, עליו ישבה האלה בחלום. הפגודה נבנתה במאה ה-11, אך נהרסה על-ידי הצבא הצרפתי במהלך מלחמת הודו-סין הראשונה. מספר שנים לאחר מכן נבנתה הפגודה מחדש.
להמשך קריאה על הפגודות היפות ביותר בווייטנאם לחצו כאן

 

תאטרון בובות המים (Thang Long Water Puppet Theater)

ילדים בכל הגילאים ייהנו מאוד ממופע של תאטרון בובות המים המסורתי של האנוי. באגם הואן קיאם, השוכן במרכז העיר העתיקה של האנוי, מתקיימים מופעים מקסימים של תאטרון בובות המים של האנוי. התאטרון מגולל סיפורי עם ואגדות הלקוחים מההיסטוריה הרחוקה של וייטנאם. השחקנים שמפעילים את הבובות ניצבים מאחורי מסך, ומושכים במקלות במבוק קטנים, המחוברים לבובות. הבובות עצמן מוצגות לקהל כאשר הן ניצבות מעל לברכת מים

 

טיול באחד מהפארקים הלאומיים בווייטנאם

וייטנאם עשירה במחזות טבע מהיפים בעולם, ובשל כך, טיול משפחות בווייטנאם לא יהיה שלם בלי ביקור באחד הפארקים הלאומיים הרבים הפזורים בה. אחד הפארקים הבולטים במדינה הוא הפארק הלאומי פונג נה – קה באנג, המשלב בתוכו מערכת מערות מהגדולות בעולם, שמרביתן טרם נחקרו לכל עומקן, ומערכת מיוחדת של אזורים קארסטיים (אבני סיד) בטקסטורה ייחודית שנוצרה על ידי מזג האוויר בתהליך שארך אלפי שנים. הפארק קרוי על-שם המערה המרהיבה, שנחשבה בעבר כמערה הגבוהה והארוכה ביותר -מערת פונג נהא, עד אשר בשנת 2009 נמצאה לה מתחרה ראויה, ובעקבות מחקר מעמיק שחשף את גודלה העצום של המערה, סון דונג שמה (“מערת נהר ההר”), זכתה היא בתואר המערה הגדולה ביותר בעולם, כאשר היא עוקפת בהליכה את מערת האייל שבמלזיה. ביקור בפארק המשלב שייט בתוך המערות בין שלל נטיפים בצורות מהפנטות, הוא חוויה קסומה ובלתי נשכחת, הן לילדים והן להורים.
להמשך קריאה על פארקים לאומיים בווייטנאם לחצו כאן

ביקור בשוק של בק הא (Bac Ha Market)

עוד חוויה שילדים אוהבים במיוחד הוא ביקור בשוק הססגוני של בק הא, הממוקם במרחק של כ-80 ק”מ מסאפה. השוק פועל בימי ראשון בלבד, לכן כדאי לתזמן את הטיול כך שלא תחמיצו אותו. בני השבטים המקומיים, שבט ההמונג, שבט הקין ושבט הדאו, מגיעים לשוק כשהם לבושים בלבוש המסורתי הצבעוני שלהם – דבר שמושך מיד את תשומת לבם של הילדים ורבים מהם מבקשים לצלם סלפי עם המקומיים. בני שבטים אלה מגיעים אל השוק כדי למכור את היבולים החקלאים שהם מגדלים וסחורות נוספות שהם מייצרים לבד: ירקות, פירות, בשר, כלי מלאכה, חפצי אומנות מסורתיים ועוד ועוד. בימים שבהם השוק של בק הא אינו פעיל, אפשר ליהנות מחלופות אחרות, לא פחות מהנות, כמו שווקים מקומיים המתקיימים בעיירות אחרות בסביבה. מומלץ לברר מראש איזה שוק פתוח ביום מסוים והיכן.
לשווקים ססגוניים נוספים בווייטנאם לחצו כאן

 

 האי פו קוק  (Phu Quoc Island)

ילדים אוהבים מאוד את החופים הציוריים של האי פו קוק. אחרי הכל, לא בכל יום יוצא להם לראות חוף שהחול בו לבן, המים בצבע כחול בוהק, ועצי דקל גבוהים וזקופים ממש כמו בתמונה. האי פוקוק מציע לילדים (בהתאם לגיל) פעילויות ימיות רבות: גלישה, שחיה ושייט. לנוער ולילדים בגיל המתאים  מומלץ להצטרף למסע צלילה בן שעות אחדות, שכן האי מפורסם במינים הרבים של דגים צבעוניים  שיש בו וסוגים השונים של האלמוגים.
להמשך קריאה על החופים הכי יפים בווייטנאם לחצו כאן

 

לקריאה על אטרקציות למשפחות בווייטנאם לחצו כאן

לרשימת טיולי ויאטנם למשפחות – לחצו כאן

לשאלות צרו עמנו קשר

חזרנו מטיול בן שבועיים לויאטנם ורוצים להודות לחברת יוניק ויאטנם ובמיוחד למאיר על טיול מדהים. הטיול היה מתוקתק ויעיל, הכל זרם בצורה מאורגנת להפליא. הגענו למקומות קסומים בעזרת מדריכים מקצועיים ונחמדים כל כך. לאורך כל הטיול היינו בתחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו. תודה על החוויה ממליצה בחום רב!!!!
תמי לוסקי
.
תודה גדולה על טיול מהנה וחווייתי בויטנאם. תכנון המסלול היה מוקפד והביצוע היה מושלם. המעטפת היתה מצויינת - החל ברמת בתי המלון והרכבים ועד לאיכות הנהגים והמדריכים. התוצאה עלתה על הציפיות בכל המובנים. מומלץ בחום!!
אבי לוי
רמת גן
תודה רבה על הטיול בתפירה אישית לויטנאם וקמבודיה בתאריכים 30.4 עד 12.5. הטיול היה מעולה ונתן לנו אפשרות להנות מויטנאם וקמבודיה באופן מושלם. סיכום כללי: שלב הכנת הטיול והכנות ראשוניות היה מאוד נוח ונתן תחושה טובה. כלי הרכב ששימשו אותנו היו ברמה גבוהה תמיד נקי ועם מים, נהגים מעולים. לוח זמני הטיסות היה נוח ויעיל ואיפשר התנידות ללא לחץ (המלצה טיסת חזרה טיסת לילה ולא יום). הצוות שהיה איתנו סה"כ היה בסדר גמור גם מבחינת האנגלית וגם מבחינת היחס. החברה המקומית יצרה איתנו קשר מספר פעמים על מנת לראות שהכול תקין והיה בסדר גמור. כל בתי המלון שנבחרו היו באיכות טובה ונתנו מענה של קרבה למרכז העיר, ניקיון, ארוחת בוקר טובה ואיכותית שמאפשרת להתחיל יום טיול טוב. תוכנית טיול התוכנית כללה את כל הפנינים של ויטנאם ואפשרה לנו להנות מהכול. קמבודיה נתגלתה כפנינה שאסור לפספס. היה מאוד מוצלח גם כאן. כדאי לבקר גם בשוק המקומי אנו הספקנו זאת ליפני הטיסה מאוד מומלץ. נושאי הצילום מגוונים ומשתנים מיעד ליעד ומדהימים. יצאתי עם כל הציוד שכלל מצלמה ו-4 עדשות וטוב שכך כי הכול בא לידי שימוש. רק צריך לקחת בחשבון טיול עם 16 קילו על הגב. תודה רבה על הכול נתראה בקרוב בתכנון לטיול הבא
נמרוד ויהודית הנגבי

4.9/5 - (18 votes)